مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



دیدار هیاتی از علمای مذاهب اسلامی لاهور هند با آیت الله بشیر نجفی


هیاتی از روحانیون مذاهب اسلامی شهر لاهور هند با آیت الله شیخ بشیر نجفی در نجف اشرف دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش«شیعه نیوز»، آیت الله نجفی در این دیدار تاکید کرد: ائمه اهل بیت علیهم السلام مبلغان حافظ صلح و همزیستی بین تمامی اقشار مختلف جامعه و حافظ حقوق آنها و عدم تجاوز به این حقوق بودند.

آیت الله نجفی افزود: دستورات  اسلام ناب محمدی به مردم این است که روزانه و عالمانه به مکارم اخلاق آراسته شوند تا مصداق سیره ناب محمدی باشند و این همان چیزی است که نجف اشرف به واسطه پایبندی به روش ثقلین یعنی قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام  برای همه مسلمانان بر آن تاکید دارد.

وی خطاب به هیات علمای هند با تاکید بر لزوم اینکه گفتمان آنها باید به محبت، صلح، تعامل و طرد تفرقه، تعصب و درگیری دعوت کند، تصریح کرد: دشمنان اسلام برای تزلزل جوامع اسلامی به هدف هیمنه بر آنها و چپاول دارایی های آنها در حال توطئه چینی هستند.

دیدار هیاتی از علمای مذاهب اسلامی لاهور هند با آیت الله بشیر نجفی + تصاویر

دیدار هیاتی از علمای مذاهب اسلامی لاهور هند با آیت الله بشیر نجفی + تصاویر


انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
سخنان آیت الله العظمی شیخ بشیر نجفی درمورد عزاداری