مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



علت قطع پای 20 داعشی چه بود؟


به گزارش «شیعه نیوز»، تروریست‌های داعش با استفاده از وسیله‌ای انبر مانند و به شیوه‌ای دردآور پاهای این 20 نفر را قطع کردند.

وسیلۀ مخوفی که تروریست‌ها از آن برای بریدن پاهای اعضای خود استفاده کردند، ابزاری است که پیشتر برای بریدن گوشت بدن زنانی استفاده می‌شد که پوشش مورد نظر گروه تکفیری داعش را نداشتند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، این ابزار تیغه‌هایی بُرنده دارد که پس از چفت شدن بر روی ساق پا، باعث خونریزی شدید و در نهایت قطع عضو می‌شود.

براساس گزارش این پایگاه خبری، این رخداد هولناک پس از شکست تروریست‌ها در روستای کبروک و آزادسازی این منطقه صورت گرفته است.

روستای راهبردی کبروک را در نزدیکی شهر موصل در استان نینوا پاکسازی کردند.

تروریست‌های داعش پس از این شکست، اعضای فراری خود را در میدان القیارۀ شهر موصل، پایتخت خودخواندۀ این گروه در عراق مجازات کردند.

شکست‎های اخیر داعش موجب شده است که بیش از دو سوم مناطق تحت اشغال خود را در عراق از دست بدهد.

سعد الحدیثی، سخنگوی دولت عراق روز چهارشنبه (22 اردیبهشت) اعلام کرد: «حضور داعش در شهرها و استان‌های عراق کاهش یافته است. پس از اشغال 40 درصد از خاک عراق، اکنون تنها 14 درصد (از خاک عراق در اختیار داعش) باقی مانده است.»

داعش از تابستان 1393 کنترل شهر موصل را در اختیار دارد.

نیروهای عراقی طی یک سال گذشته موفق شدند به طور چشمگیری تروریست های داعش را به عقب رانده و شهرهای مهمی نظیر بیجی، تکریت و رمادی را از تکفیری‎ها پس بگیرند.

ارتش عراق در حال حاضر عملیات خود را برای آزادسازی شهر فلوجه و متعاقب آن موصل، مرکز استان نینوا در شمال این کشور آغاز کرده است.


ویدیو مرتبط :
علت های قطع ارتباط1 - استاد حمیدصادقیان