علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رزرو بلیط هواپیما مشهد


سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه با گسترش امکانات حمل و نقل، دشواری‌های سفر به این شهر پایان یافت و امروز رزرو پروازهای مشهد با یک تماس تلفنی و یا از طریق سامانه‌های آنلاین، انجام می‌شود و مساقران این شهر می‌توانند با یک پرواز چند ساعته به زیارت بارگاه امام رضا (ع) مشرف شوند.

مشهد مقدس

از زمانی که تورهای مشهد به این سطح وسیع از امکانات و آفرها رسیدند، زائران و گردشگرانی که در تمام زمان‌های سال این شهر را برای مسافرت انتخاب می‌کنند، می‌توانند با خیال راحت‌تری در مورد مراحل شروع سفرشان به مشهد تصمیم‌گیری کنند. به عبارت دیگر، با رشد و توسعه مراکز اقامتی و سیاحتی مشهد، دیگر تقریباً هیچ گونه نگرانی در مورد محل اقامت در مشهد وجود ندارد. اما برای آغاز یک سفر خوب به مشهد، یک نیازمندی بسیار بزرگ دیگر هم وجود دارد که شاید مهم‌ترین آن‌ها هم باشد؛ خرید بلیط پرواز مشهد!

امتیاز اولی که در مورد پروازهای مشهد می‌توان به آن اشاره کرد، پرتعداد بودن این پروازهاست؛ تقریباً تمامی فرودگاه‌های کشور، پرواز مستقیم به مشهد دارند و از همین‌جا می‌توان اهمیت مشهد را برای شیعیان ایرانی اندازه‌گیری کرد! در حال حاضر تور هوایی مشهد، پرمخاطب‌ترین تور داخلی است و بخش بزرگی از 25 میلیون گردشگری که در طول سال این شهر را برای سفر انتخاب می‌کنند، سفر هوایی را ترجیح می‌دهند.

پروازهای مشهد

رزرو این پروازها هم به سادگی و با یک تماس تلفنی ویا از طریق اینترنت انجام می‌شود و وجود یازده پرواز روزانه از تهران به مشهد، ثابت می‌کند که تهرانی‌ها می‌توانند تقریباً هر 2 ساعت یکبار از پرواز مشهد استفاده کنند. البته شرایط برای سایر فرودگاه‌های کشور هم تقریباً مشابه است و بسیاری از فرودگاه‌های کوچکتر نیز، لااقل روزی دو پرواز به مقصد مشهد دارند. این موضوع شرایط را برای انتخاب تور لحظه آخری مشهد فراهم می‌کند، تا در مورد تورهای مشهد تمام شرایط استثنایی به نظر برسد. مزیت تورهای لحظه‌آخری به نسبت سایر تورها این است که هزینه‌ها را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد؛ در مورد سفرهای خارجی، شاید تورهای لحظه آخری چندان مناسب نباشند؛ چرا که تصمیم یک روزه برای سفر به خارج از مرزهای ایران، در 1 یا 2 روز بعد، چندان دست‌یافتنی به نظر نمی‌رسد! اما در مورد تورهای مشهد، این تصمیم می‌تواند حتی موردعلاقه بسیاری از زائران نیز باشد.

از حق نگذریم که پروازهای مشهد به نسبت سایر پروازها، امکانات مناسب‌تری هم دارند و خانواده‌ها می‌توانند بدون نگرانی از آن‌ها استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
خرید بلیط چارتر | آموزش جستجو و رزرو بلیط چارتر هواپیما