مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



فرمانده جهادی حزب‌الله پیش از شهادت چه گفت؟


حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از به شهادت رسیدن یکی از فرماندهان ارشد این جنبش مقاومت در پی وقوع انفجاری در حومه دمشق خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، تلویزیون «المیادین» بامداد امروز- جمعه- اعلام کرد «سید مصطفی بدر الدین» از فرماندهان ارشد حزب‌الله در دمشق به شهادت رسید.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای خبر شهادت مصطفی بدرالدین در سوریه را تأیید و در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد «بدرالدین چند ماه قبل گفته بود که از سوریه برنمی‌گردم مگر اینکه شهید شده باشم یا پرچم پیروزی را با خود حمل کنم.»

در بیانیه حزب‌الله آمده است «مصطفی بدرالدین (ذوالفقار) فرمانده ارشد امروز شهید به لبنان بازگشت در حالی‌که پیکرش در میان پرچم پیروزی قرار دارد.»

این بیانیه افزود «این فرمانده بزرگ در راس نبرد با طرح آمریکایی- صهیونیستی در منطقه بود و در جهاد و رویارویی با گروه‌های تکفیری در سوریه مصمم بود. ذوالفقار که زندگیش مملو از جهاد، اسارت، مجروحیت و موفقیت‌های ویژه بزرگ بود، زندگی‌اش به شهادت ختم شد و به کاروان فرماندهان شهید (رحمت خدا بر آنها باد) و به‌ویژه رفیق و همرزمش، فرمانده شهید حاج «عماد مغنیه پیوست.»

حزب‌الله افزود «مقاومت با فرماندهان (شهید خود)، که همواره زنده هستند و به وجود آنها افتخار و احساس غرور می‌کند،، بزرگ می‌شود. از خداوند متعال می‌خواهیم فرماندهان شهید ما را مشمول رحمت گسترده و نعمت‌های پایدار خود کند.»

مصطفی بدرالدین که بود؟

سید مصطفی بدرالدین معروف به«الیاس صعب» متولد سال 1961 میلادی در منطقه «الغبیری» بود.

وی سابقه و تاریخ گسترده‌ای در حزب‌الله و جایگاه ویژه‌ای در عملیات مقاومت داشت.

از سید بدرالدین به عنوان یکی از مسئولان ارشد امنیتی در گروه حزب‌الله لبنان، و جانشین شهید «عماد مغنیه» نام برده شده است. منابع صهیونیستی می‌گویند احتمالا بدرالدین پس از «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله، نفر دوم در این گروه به شمار می‌رفت.مصطفی بدرالدین برادر همسر عماد مغنیه بود.


ویدیو مرتبط :
نیایش ودعای رزمندگان حزب الله درهنگام عمل به واجب جهادی