مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



هلاکت فرمانده تاتارستانی احرارالشام در لاذقیه+تصویر


شهیدخبر(شهیدنیوز): در ادامه عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه برای پاکسازی مناطق حاشیه شمالی استان لاذقیه این کشور، شب گذشته فرمانده تاتارستانی یگان توپخانه - موشکی گروه تروریستی تکفیری احرارالشام (القاعده) به هلاکت رسید.

در ادامه عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه برای پاکسازی مناطق حاشیه شمالی استان لاذقیه این کشور، شب گذشته فرمانده تاتارستانی یگان توپخانه - موشکی گروه تروریستی تکفیری احرارالشام (القاعده) به هلاکت رسید.

هلاکت فرمانده تاتارستانی احرارالشام در لاذقیه

بنابر این گزارش، "ابوحلیمه التاتاری تبعه روسیه از اهالی منطقه تاتارستان" شب گذشته در اثر اصابت دهها موشک به محل استقرارش به همراه 19 تن از اعضای گروه های زیرمجموعه شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده به هلاکت رسیده است. گروه احرارالشام در ابتدای بحران در سوریه تشکیل گردید. از نظر فکری ابتدا این گروه زیرمجموعه اخوان المسلمین سوریه بشمار می رفت اما با توجه به اینه کلیه اعضا و فرماندهان ارشد آن سابقه عضویت در القاعده و حضور در نبردهای افغانستان و عراق را در کارنامه خود داشتند، از نظر سازمانی به شبکه القاعده ملحق شد. این گروه در تبلیغات رسانه ای تلاش می کند تا خود را گروه معارض میانه روی دولت سوریه مطرح کند. طی دو هفته اخیر دهها تن از اعضای غیر سوری این گروه در نبردهای استانهای حماه، حلب و لاذقیه به هلاکت رسیده اند. تاتارستان در جمهوری فدرال روسیه قرار دارد. 


ویدیو مرتبط :
لاذقیه - هلاکت ابو احمد المغربی فرمانده شام الاسلام