مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



اندونزی خواستار گسترش پیام صلح آمیز اسلام در جهان شد


همایش رهبران اسلامی در اندونزی برای انتشار پیام صلح آمیز اسلام برگزار شد.

به گزارش «شیعه نیوز»،دولت اندونزی در کنفرانس بین المللی «رهبران میانه روی اسلامی»از رهبران اسلامی خواست تا پیام های مربوط به اسلام  واقعی و صلح جویانه را به امید سرکوب افراط گرایی به همه جهان برساند.

هدف از انجام این کار این است که آموزه های اسلامی به اشتباه تعبیر نشوند،تعبیرهایی که افراط گرایی را به وجود می آورند.

محمد یوسف کالا،معاون رییس جمهوری اندونزی در این نشست گفت:به همین خاطر است که نقش روحانیون و رهبران اسلامی برای زدودن برداشت های اشتباه از اسلام لازم و ضروری است.

وی افزود: ما اینجا برای این هدف جمع شدیم که راه حلی برای از بین بردن افراط گرایی به شکل تروریسم و پایان دادن به جنگ ها و درگیری ها پیدا کنیم.

کالا همچنین گفت:جوانانی که تمایل بیشتری یه شبه نظامی شدن دارند آنهایی هستند که ایمان و اعتقادشان ضعیف است.

معاون رییس جمهوری اندونزی خاطر نشان کرد که شبه نظامی شدن نه برای ثروت است و نه دلیل سیاسی دارد بلکه جوانان به اشتباه آن را میان بری برای رفتن به بهشت می دانند چرا که مغز آنها با این گونه تبلیغات شستشو داده شده است.

همایش بین المللی رهبران میانه روی اسلامی با هدف در میان گذاشتن پیام صلح آمیز اسلام و مقابله با افراط گرایی در اندونزی برگزار شد.

نهضت العلما که یکی از جنبش های اسلامی سنتی در اندونزی است این همایش را ترتیب داده است و  300 رهبر اسلامی از 33 کشور از جمله مالزی،عربستان سعودی،مصر،ترکیه،سوریه و ایران در آن شرکت داشتند.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
مراسم دختر شایسته جهان اسلام در سال 2014 در اندونزی