مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



نهاد تقریب مذاهب در مصر راه اندازی می شود


شیخ کریمه گفت: تقریب مذاهب موجب اجرا شدن اوامر شرع مقدش و درمان بیماری طایفی گری در میان مسلمانان و جلوگیری از تجزیه منطقه می شود، تا از این طریق مسلمانان به جای کشتار یکدیگر بار دیگر با اسرائیلی ها و صهیونیست ها درگیر شوند.

به گزارش «شیعه نیوز»، شیخ احمد کریمه استاد فقه الازهر اعلام کرد در چند روز آینده کمپین تقریب میان مذاهب اسلامی را راه اندازی می کند و از مذاهب شیعه، سنی و اباضی به عنوان مهم ترین مذاهب این کمپین نام برد و گفت: این کمپین قرار است پس از تاسیس نهاد تقریب مذاهب در مصر به راه بیفتد.

وی افزود: تقریب مذاهب موجب اجرا شدن اوامر شرع مقدش و درمان بیماری طایفی گری در میان مسلمانان و جلوگیری از تجزیه منطقه می شود تا از این طریق، مسلمانان به جای کشتار یکدیگر بار دیگر با رژیم غاصب اسرائیل درگیر شوند.

شیخ کریمه ادامه داد: من به همراه گروهی از مبلغان و علمای الازهر نهاد تقریب مذاهب اسلامی را در مصر به راه می اندازیم و به این دو شعار توجه داریم که:

«همکاری بر سر اشتراکات و تحمل اختلافات»

و شعار: «سخن من درست است اما ممکناست اشتباه باشد و کلام مخالف من اشتباه است و ممکن است درست باشد».

وی در مورد علما و طلاب الازهر که قرار است در تاسیس این نهاد همکاری کنند، گفت: فعلا از ذکر نام آنها خودداری می کنم، اما در روزهای آینده فعالیت ما با سخنرانی و برپایی همایش ها و نشست ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/655


ویدیو مرتبط :
وحدت و تقریب(فرهنگ تقریب)