مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



گویی در سرزمین وحی نفس مقدس محمدی (ص) را بعثتی دوباره می باید!


محسن رضایی عنوان کرد: ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها درکنار خانه خدا سر بر آورده‌اند و بنای بت پرستی جدیدی را بر پا کرده‌اند اما عیدبعثت این مژده را دارد که فصل شکستن بت‌ها نزدیک است.

به گزارش «شیعه نیوز»، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تبریک عید مبعث در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: گویی در سرزمین وحی نفس مقدس محمدی (صلی الله علیه وآله) را بعثتی دوباره می باید! چه آن که بت‌پرستی جدیدی در عربستان بوجود آمده است!

سردمداران این کشور نفس و جان خود را به شیطان بزرگ باخته‌اند و نتیجه آن که زنان و کودکان بی گناه یمنی با بمب‌های عربستانی در خانه‌های خود زنده بگور می‌شوند و مسلمانان را در قفس به آتش می‌کشند!

ابوجهل ها و ابولهب ها درکنار خانه خدا سر بر آورده‌اند و بنای بت پرستی جدیدی را بر پا کرده‌اند. اما عیدبعثت این مژده را دارد که فصل شکستن بت‌ها نزدیک است!

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
اعزام به سرزمین وحی