مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



هجوم شهردار مسلمان لندن به دونالد ترامپ آمریکایی


«صادق خان» اولین شهردار مسلمان شهر "لندن" پس از پیروزی در انتخابات، مخالفان خود را به پیروی از شیوه ناجوانمردانه «ترامپ» برای تخریب او، متهم کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»،  «صادق خان» اولین شهردار مسلمان شهر "لندن"، پس از انتخاب به عنوان شهردار این شهر، رقبای انتخاباتی خود را به پیروی از روش ناجوانمردانه «ترامپ» متهم کرد.

وی روز گذشته "حزب محافظ کار لندن" را که رقیب انتخابی او در انتخابات شهرداری لندن بود، به تخریب وی به شیوه دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه آمریکا، متهم کرد.

به گفته صادق خان، آنگونه که ترامپ برای کسب محبوبیت بیشتر در میان احزاب افراطی آمریکا، به تخریب مسلمانان و اظهارات تبعیض آمیز روی آورده است، اعضای حزب محافظ کار انگلیس نیز، برای دستیابی به کرسی شهرداری لندن، به تخریب او، و انتساب وی به گروه های افراطی روی آورده بودند.

شهردار لندن در ادامه افزود: شهروندان لندنی شایسته بهترین ها هستند و من امیدوارم، از این پس اینجنین رفتار های ناجوانمردانه ای از اعضای این حزب مشاهده نشود.

حزب محافظ کار لندن، در انتخابات اخیر، صادق خان را متهم به افراطگرایی و انتساب به گروه های تکفیری کرده بودند و با شیوه های اسلام هراسانه، سعی در کاهش میزان محبوبیت وی در میان شهروندان لندنی داشتند که در نهایت نتوانستند به مقصود خود دست یابند و صادق خان روز پنجشنبه با ۵۶.۸ درصد آراء، متصدی مقام شهرداری لندن شد، این در حالی بود که رقیب انتخاباتی او، تنها ۴۳.۲ درصد آراء را به خود اختصاص داده بود.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
‫هجوم آمریکایی ها به فروشگاه ها برای خرید لباس میلیونی ملانیا همسر دونالد ترامپ‬‎