مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



به کانال رسمی شیعه آنلاین در تلگرام بپیوندید


به گزارش شیعه آنلاین، تحولات در دنیای تکنولوژی به سرعت رقم می خورد و در این میان ابزارهای جدید فرصت های بهتری در راستای بهره وری و همگام بودن با تحولات روز در اختیار قرار می دهد.

شبکه های اجتماعی امروز به عنوان اصلی ترین نقاط ارتباطات جمعی مد نظر هستند و در این میان سرعت انتقال اخبار، رویداد ها و مسائل اجتماعی به واسطه این شبکه ها تا حد زیادی افزایش یافته است.

امکانات جدید پیام رسان تلگرام و هوشمندی مدیران این سامانه منجر به آن شده است که به تدریج «تلگرام» تبدیل به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان در سطح جهانی شده و در میان کاربران فارسی زبان داخل و خارج از کشور نیز از محبوبیت فراوانی برخوردار شود.

این امکانات جدید در کنار امنیت اطلاعات که مدیران این شبکه اجتماعی موبایل مدعی آن هستند، فرصت هایی جدید برای خلق خلاقیت به ویژه برای رسانه های خبری ایجاد کرده است تا مخاطبان و کاربران به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن به اخبار، رویداد ها و تحلیل های مرتبط با آنها دسترسی داشته باشند.

بر همین اساس شیعه آنلاین اقدام به بهره برداری از امکان جدید در نرم افزار «تلگرام» با نام «کانال» یا Channel کرده است تا به ساده ترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان، اهم اخبار و رویدادهای مهم در حوزه تخصصی این سایت را در اختیار کاربران و مخاطبان همیشه همراه خود قرار دهد.

تنها کانال رسمی شیعه آنلاین در تلگرام از طریق لینک زیر قابل دسترسی است و سایر کانالها با اسامی مشابه هیچ ارتباطی با کانال رسمی شیعه آنلاین ندارند.

برای پیوستن به کانال رسمی شیعه آنلاین در تلگرام میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/shiaonline


ویدیو مرتبط :
به کانال تلگرام رسمی گروه ایده آربه رسانه بپیوندید ...