مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



گشایش بیمارستان تخصصی امام زین العابدین(ع) در کربلا + تصاویر


همزمان با شب میلاد امام چهارم شیعیان، بیمارستان تخصصی امام زین العابدین در کربلای معلی گشایش یافت.

به گزارش «شیعه نیوز»، در شب میلاد امام سجاد(علیه السلام)، بیمارستان تخصصی امام زین العابدین(علیه السلام) با حضور حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، شیخ مهدی کربلایی، تولیت حرم مطهر امام حسین(علیه السلام) و تعدادی از مقامات ایرانی و عراقی در کربلا شامگاه چهارشنبه 22 اردیبهشت افتتاح شد.

گفتنی است، این بیمارستان برای ارایه خدمات پزشکی به زائران و مجاوران ساخته شده و هزینه احداث و تجهیز آن از محل کمک های مردمی تامین شده است.

بیمارستان 120 تختخوابی امام زین العابدین(علیه السلام) با بخش‌های دندانپزشکی، اطفال، چشم پزشکی، زنان و زایمان، ناباروری، پاتولوژی، پوست، اورتوپدی، گوش ،حلق و بینی، واحد CCUوICU،آندوسکوپی وکولونوسکوپی، اتاق‌های عمل، بستری اورژانس جهت رفاه حال زائرین و مجاورین حرمهای شریفه ساخته شده است.

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
سرودی در مدح امام زین العابدین