مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



تاسیس شورای جهانی قاریان قرآن در عربستان


به گزارش شیعه آنلاین ،  دبیرکل انجمن جهانی اسلام در این باره گفت: این شورا در راستای اهتمام به قرآن کریم و نشان دادن نقش قاریان برجسته جهان و تأثیر آنها در آموزش تلاوت و تجوید قرآن کریم تأسیس می‌شود. شورای جهانی قاریان برجسته به‌همت انجمن جهانی اسلام عربستان تأسیس و نشست نخست آن پنجشنبه، هفتم آبان‌ماه، در هتل «برج الساعه» در مکه مکرمه برگزار شد.

این نشست به ریاست عبدالله بن‌عبدالمحسن الترکی، دبیرکل انجمن جهانی اسلام برگزار شد و عبدالله بصفر، دبیرکل شورای جهانی قاریان برجسته و 20 قاری برجسته جهان اسلام در آن حضور یافتند.دبیرکل انجمن جهانی اسلام در این باره گفت: این شورا در راستای اهتمام به قرآن کریم و نشان دادن نقش قاریان برجسته جهان و تأثیر آنها در آموزش تلاوت و تجوید قرآن کریم تأسیس می‌شود.

در ادامه نشست نیز شرکت کنندگان به بررسی برنامه این شورا که شامل اساسنامه شورای جهانی قاریان، فهرست اعضای کمیته صدور اجازه نامه‌های قرآنی و شرایط انتشار مجله علمی در زمینه قرائت قرآن می‌شود، پرداختند.


ویدیو مرتبط :
نگاهی به چگونگی تاسیس شورای نگهبان