مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی بارگاه شمعون نبی(ع) را زیارت کرد+ تصاویر


حجت اسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی و هیات همراه وی در ادامه سفر به مناطق جنوبی لبنان، به زیارت بارگاه حضرت شمعون الصفا (علیه السلام)جانشین حضرت مسیح(علیه السلام) و جد مادری حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در شهر مرزی «شمع» رفتند.

به گزارش «شیعه نیوز»، حجت اسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی و هیات همراه وی در ادامه سفر به مناطق جنوبی لبنان، به زیارت بارگاه حضرت شمعون الصفا (علیه السلام)جانشین حضرت مسیح(علیه السلام) و جد مادری حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در شهر مرزی «شمع» رفتند.

براساس این گزارش، «عبدالقادر صفی الدین» شهردار و «شیخ علی حیدر» امام جمعه شمع و جمعی از مردم این شهر از نماینده آیت الله سیستانی و هیات همراه وی استقبال کردند.

هیات حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی پس از زیارت بارگاه شمعون نبی(علیه السلام)، از روستاهای مرزی در مجاورت مرزهای این کشور و فلسطین اشغالی نیز بازدید کردند.


انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا بهرامی