ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امیدیان: حضور در جام شهدا هم بار فنی و هم بار معنوی دارد/ ذوب‌آهن امسال نتایج خوبی کسب کرده است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و صبا در چارچوب جام شهدا ظهر امروز درحالی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن به علت همزمانی تمرین این تیم با کنفرانس مطبوعاتی در نشست حاضر نشد و به جای او جلال امیدیان مربی ذوب‌آهن در نشست پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

امیدیان در مورد برگزاری مسابقات جام شهدا یادآور شد: در ابتدا درگذشت همایون بهزادی را تسلیت می‌گویم. در خصوص مسابقات جام شهدا هم باید بگویم خیلی خوشحالیم توانستیم در این مسابقات شرکت کنیم زیرا هم بار معنوی برای ما دارد و هم می‌توانیم بازیکنان را محک بزنیم و دو بازی خیلی خوب انجام دهیم. به علت اینکه این بازی‌ها حساسیت سه امتیاز لیگ را ندارد تماشاگرپسند می‌شود و امیدواریم بازی‌های زیبایی شاهد باشیم.

مربی‌ ذوب‌آهن تاکید کرد: این مسابقات برای ما هم ارزش معنوی دارد و هم محک خوبی خواهیم خورد زیرا برگزاری بازی‌های دوستانه‌ای در چنین برهه‌ای دشوار است اما این مسابقات می‌تواند به ما کمک کند.

وی در مورد نقل و انتقالات در نیم‌فصل گفت: ما احمد کامدار، محمدزاده، هاشم بیک‌زاده را جذب کردیم. همچنین مارکار هم که ITC او صادر نشده بود می‌تواند برای نیم‌فصل دوم به میدان برود. اکبر صادقی از ما جدا شده است.

امیدیان در مورد اینکه در صورت فینالیست شدن پرسپولیس و ذوب‌آهن این امکان وجود دارد که پیش از بازی لیگ با رقیب خود بازی کنند و این مسئله برای آنها مسئله‌ای به وجود نمی‌آورد، گفت: به هر حال تیم‌ها آنقدر از یکدیگر شناخت دارند که این مسائل وجود ندارد. تغییرات به وجود آمده در تیم‌ها می‌تواند به آنها کمک کند و ما هم آنها را آنالیز می‌کنیم.

وی در مورد نتایج ذوب‌آهن در این فصل گفت: به هر حال تیم‌ها مقابل تیمی که سال گذشته نتایج خوبی کسب کرده با انگیزه بیشتری حاضر می‌شود. امسال ما نتایج خوبی کسب کرده‌ایم. چرا که با اختلاف کمی در رده سوم هستیم و در فینال جام حذفی هم حضور داشته‌ایم.

انتهای پیام/ر

 

 

http://fna.ir/N2QY47


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن