ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بیانیه لیگ برتر در مورد اتفاقات بازی منچستر یونایتد و بورنموث


بیانیه لیگ برتر در مورد اتفاقات بازی منچستر یونایتد و بورنموثطرفداری/ بازی منچستر یونایتد و بورنموث به دلایل امنیتی لغو شد.
پس از پیدا شدن بسته ای مشکوک در ضلع شمال غربی ورزشگاه اولدترافورد و تخلیه هواداران، بنا به درخواست پلیس این بازی لغو شد. سازمان لیگ برتر جزیره در این رابطه بیانیه ای صادر کرده است:
تصمیم به لغو بازی منچستر یونایتد و بورنموث به دلیل توصیه پلیس مبنی بر پیدا شدن یک بسته مشکوک انجام شد. هنگامی که مسائل امنیتی پیش می آید، بدیهی است که منچستر یونایتد و سازمان لیگ اولویت خودشان را امنیت و سلامت هواداران و مردم قرار می دهند. سازمان لیگ در اولین فرصت، تاریخ انجام این بازی را تنظیم می کند. لغو یکی از بازی های لیگ، اولویت آخر ما است ولی به دلایل امنیتی ما مجبور به انجام اینکار شدیم. از هواداران بابت ناراحتی های پیش آمده عذر خواهی می کنیم.

منبع: طرفداری


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی لیورپول 1-3 منچستر یونایتد(لیگ برتر انگلیس)