ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دستور آشتی‌کنان کی‌روش و مسئولان ایفمارک از طرف تاج صادر شد


دستور آشتی‌کنان کی‌روش و مسئولان ایفمارک از طرف تاج صادر شدفارس/ سرمربی تیم ملی در راستای دستور کی‌روش برای تعامل با مسئولان ایفمارک از این ساختمان بازدید کرد.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی طی روزهای گذشته در چندین نوبت جلساتی را با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کرد تا در مورد مشکلات مربوط به تیم ملی طرفین به جمع‌بندی برسند.
بر همین اساس یکی از همین مشکلات و موانع، ساختمان ایفمارک بود که چون کی‌روش طرح آن را داده بود، وی در این جلسات درصدد بود تا هرطور که شده این ساختمان زیر نظر مسئولان تیم ملی و در راستای اولویت‌بندی برنامه‌های این تیم مورد استفاده قرار بگیرد.
همین امر البته طی ماه‌های گذشته جار و جنجال‌ زیادی را نیز ایجاد کرده بود که بخش اعظم آن رسانه‌ای شده و مسئولان تیم ملی و ساختمان ایفمارک به دفعات موضع‌گیری‌هایی را نسبت به یکدیگر مطرح کردند تا جایی که نگرانی‌هاییهم برای از دست رفتن امتیاز این مرکز از سوی فیفا نیز ایجاد شد.
با این حال طی روزهای گذشته تاج در جلسات جداگانه با هراتیان، مسئول ایفمارک و کی‌روش شرکت کرده و به طرفین یادآور شد باید هرچه سریع‌تر دور یک میز نشسته و در راستای منافع تیم ملی مشکلات موجود و سوتفاهم‌ها را حل کنند.
بر همین اساس امروز کی‌روش در اقدامی که می‌توان ارزیابی مثبتی از آن داشت راهی ساختمان ایفمارک شده و در حالی که هراتیان نیز در این مرکز حضور داشت، از امکانات این مجموعه بازدید به عمل آورد.
وی حتی دقایقی با هراتیان رو در رو شده و با وی به سلام و احوالپرسی پرداخت تا حداقل شواهد نشان دهد دیگر کی‌روش نسبت به مسئول اول ایفمارک ذهنیت منفی ندارد و چه بسا طی روزهای آینده با برگزاری جلسه بین طرفین، این مشکل نیز برای همیشه حل شود.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
آشتی کنان