ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دعوت از مدیر برنامه‌های زلاتکووفسکی برای حل مسالمت‌آمیز


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.22 - 10:07

دعوت از مدیر برنامه‌های زلاتکووفسکی برای حل مسالمت‌آمیز

تسنیم/ مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: از کمیته حل اختلاف فیفا درخواست مهلت کردیم تا با دعوت از مدیربرنامه‌های زلاتکووفسکی موضوع را مسالمت‌آمیز حل کنیم.
مسعود رضاییان، در خصوص اینکه باشگاه ملوان با توجه به شرایط بد مالی در مورد محکومیت یک میلیاردی فیفا چه تدبیری خواهد اندیشید گفت: زلاتکووفسکی، مهاجم مقدونیه‌ای است که در سال 1390 قراردادی به مدت 2 فصل با وی بسته شد. این بازیکن چند بازی برای ملوان انجام داد و پس از آن او را نخواستند و کنار گذاشتند. قرارداد وی به ازای هر سال 251 هزار دلار است که 5 درصد هم بابت حق شکایت به آن اضافه می‌شود که در مجموع حدود یک میلیارد تومان می‌شود.
وی افزود: کمیته حل اختلاف فیفا ما را به پرداخت این جریمه محکوم کرده و اگر پول وی را پرداخت نکنیم پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارجاع داده می‌شود و آن وقت ممکن است آرای بدی در انتظار تیم ملوان باشد. به همین دلیل روز پنجشنبه‌ نامه‌ای به کمیته حل اختلاف فیفا زده‌، شرایط مالی باشگاه را برای آنها توضیح داده و درخواست فرصت بیشتر از آنها کرده‌ایم چون تا تاریخ 25 آبان محکوم به پرداخت آن شده‌ایم.
مدیرعامل باشگاه ملوان تصریح کرد: همچنین مدیر برنامه‌های زلاتکوفسکی را فرا خوانده‌ایم تا از طریق او مسالمت‌آمیز این موضوع را با مهاجم مقدونیه‌ای حل کنیم وگرنه دچار ضرر و زیان سنگینی‌ می‌شویم.
رضاییان در خصوص اینکه وضعیت جذب اسپانسر برای باشگاه چه شد، گفت: مذاکرات ما با اسپانسرهای مختلف ادامه دارد و هنوز به توافق نرسیده‌ایم.
وی در مورد برنامه‌های آینده تیم ملوان عنوان کرد: پنجشنبه تیم عازم تهران شد تا 2 دیدار تدارکاتی انجام دهد. بازی با استقلال انجام شد و بازی دیگر هم هنوز مشخص نشده است. تیم یکشنبه می‌گردد تا ادامه تمریناتش را در انزلی انجام دهد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
همزیستی مسالمت آمیز