ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نامه نگاری باشگاه استقلال با کمیته داوران


نامه نگاری باشگاه استقلال با کمیته داوراناسپورت تی وی/ باشگاه استقلال در صدد است تا به صورت رسمی در خصوص بازی این تیم با تراکتورسازی با کمیته داوران نامه نگاری نماید.
برخی از شنیده ها از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که مدیران این باشگاه در صددند با انجام نامه نگاری با فدراسیون فوتبال و خاصه با دپارتمان و کمیته داوری، از وقوع سوء مدیریت ها در داوری بازی استقلال و تراکتور پیش گیری کنند.
این روزها که به هفته های پایانی لیگ و اوج رقابت ها در فوتبال ایران رسیده ایم، حرف و حدیث هم در خصوص داوری ها به اوج خود رسیده و کمتر دیده می شود که یک داور، مورد هجمه قرار نگیرد. به خصوص داورانی که در دیدارهایی قضاوت می کنند که یک سوی آن تیم های استقلال یا پرسپولیس حضور هستند.
باشگاه استقلال نیز در صدد است به جهت جلوگیری از همه این حرف و حدیث ها، ازکمیته داوران بخواهد تا با نهایت دقت و وسواس داوران این دو هفته پایانی را گزینش کرده و داوران محترم نیز حسابی در خصوص حساسیت بازی هایی که قرار است در آن سوت بزنند توجیه شده باشند تا با کمترین خطا و اشتباه، زیبایی فوتبال در روزهای پایانی را به حد اعلا برسانند.

منبع: اسپورت تی وی


ویدیو مرتبط :
فرق کمیته داوران با دپارتمان داوران از نظر جناب خان