ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اسماعیل‌پور: به خاطر کشتی‌های بدی که گرفتم ناراحتم و عذرخواهی می‌کنم


مسعود اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با ابراز ناراحتی از عملکردش در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان گفت: به خاطر کشتی‌های بدی که گرفتم ناراحتم و عذرخواهی می‌کنم. چندین ماه از تشک مسابقه دور بودم و در شرایط مسابقه قرار نداشتم.

وی ادامه داد: با تشخیص کادر فنی تیم ملی قرار بود برای بازگشت به دوران آمادگی در جام جایزه بزرگ باکو شرکت کنم که پس از آن و با توجه به حساسیت جام باشگاه‌های جهان مسئولان فدراسیون کشتی برای تقویت نماینده ایران در این رقابت‌ها دستور به حضور سه کشتی‌گیر از جمله من در جام باشگاه‌های جهان دادند.

اسماعیل‌پور گفت: به خاطر شکست مقابل حریف مغولی بسیار ناراحت هستم چون تا به حال شکست با چنین اختلاف زیادی را تجربه نکرده بودم، اما خوشبختانه با زحمات کادر فنی تیم بیمه رازی، شرایط روحی و روانی بهتری پیدا کردم و در فینال بهتر کشتی گرفتم.

دارنده مدال‌های برنز و نقره جهان تصریح کرد: از زحمات مسئولان و کادر فنی بیمه رازی تشکر می‌کنم که با سرمایه گذاری در این رشته شرایط خوبی را برای کشتی و کشتی‌گیران فراهم کردند. کشتی‌گیران تامین مالی ندارند تا از این طریق بتوانند درآمدی برای تامین هزینه‌های زندگی‌شان داشته باشند که بیمه رازی به عنوان بخش خصوصی حاضر به سرمایه‌گذاری در این رشته شد که امیدواریم حمایت و حفظ شود. هیچ گاه نگفتم که به خاطر پول به بیمه رازی آمدم و کشتی گرفتم بلکه منظورم شرایط مالی و زندگی تمام ورزشکاران این رشته بود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/YCCBZL


ویدیو مرتبط :
کشتی(اسماعیل پور . روسیه)