ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دوست داشتیم با نایک و آدیداس همکاری کنیم اما تحریم‌ها اجازه نداد


دوست داشتیم با نایک و آدیداس همکاری کنیم اما تحریم‌ها اجازه ندادفارس/ عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: ما دوست داشتیم با برندهای معتبری چون نایک، آدیداس و پوما همکاری داشته باشیم اما فشارهایی که از سوی آمریکا وجود داشته این اجازه را به ما نداد.
عباس ترابیان در مورد اسپانسر تیم ملی اظهارداشت: درخشان به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال برای جذب اسپانسر تلاش‌های لازم را انجام داد در این زمینه باید بگویم که هیچگاه شرکت‌هایی چون نایک، آدیداس و پوما به هیچ شکل باری عقد قرارداد به ما رجوع نکردند و هر زمان هم که در این زمینه صحبتی به وجود آمده از سوی دلالانی بوده که برای اهداف شخصی خودشان دست به چنین کاری زده‌اند.
وی ادامه داد: اینکه شرکت‌های فوق به سمت ایران نیامدند به خاطر این نبوده که کشور ایران در رده پایینی قرار دارد بلکه به خاطر تحریم‌هایی که از سوی آمریکا و غرب اعمال شده و فشارهایی که در صورت عقد قرارداد با ایران و برندهای فوق وارد خواهد شد آنها از حضور در ایران صرف‌نظر کردند.
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در نهایت ما مجبور شدیم با 4 شرکت رونال آلمان، لینینگ، آل‌اشپورت و جینووا مذاکره کنیم. شرکت رونال آلمان نتوانست جذابیت‌های خاص را ایجاد کند و شرکت‌های لینینگ و آل‌اشپورت هم در تخفیف نسبت به جینووا کمتر حاضر به همکاری شدند.
ترابیان تاکید کرد: ما روی کیفیت لباس تاکید ویژه‌ای داشتیم، مخصوصاً برای تیم بزرگسالان که قصد داشتیم کیفیت بالایی را دریافت کنیم همچنین بحث تخفیف برای ما قابل توجه بود و تعداد لباس‌های رایگانی که در اختیار ما قرار می‌دهند هم مهم بود. از نظر دستیابی و به موقع رسیدن لباس‌ها نیز می‌خواستیم مشکلی وجود نداشته باشد و به همین دلیل نهایتاً با شرکت جینووا به توافق رسیدیم.
وی با تشکر از آل‌اشپورت گفت: در مدت همکاری ما با شرکت آل‌اشپورت آنها تعامل بی‌نظیری داشتند و در تنگناها به ما کمک کردند که جا دارد از آنها تشکر کنیم و اگر با آنها به توافق نرسیدیم فقط به خاطر این بود که آنها حاضر نبودند لباس‌های رایگان بیشتری را به ما بدهند. شرکت لینینگ اگر این موضوع را پذیرفت اما در میزان تخفیفش نسبت به جینووا ضعیف‌تر بود.
ترابیان تاکید کرد: قرار شده که از شرکت جینووا 100 هزار دلار دریافت کنیم و اولین چک را هم این شرکت در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده است همچنین قرار شده این شرکت علاوه بر لباس‌های اصلی که در اختیار تیم قرار می‌دهد 90 درصد به ما تخفیف بدهد.
وی در مورد کیفیت لباس‌ها تاکید کرد: کیفیت برای ما بسیار مهم بوده و به همین دلیل تاکید داشتیم که خنک‌کننده در لباس‌ها وجود داشته باشد تا بازیکنان در گرما و حرارت بالا با مشکل روبرو نشوند. طرح‌ها را هم مشخص کرده‌ایم.
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا روز چهارشنبه از لباس تیم ملی رونمایی خواهد شد و اینکه تا جام جهانی 2018 با همین برند همکاری خواهیم کرد، گفت: تا جایی که قوانین تجاری به ما مربوط می‌شود هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد البته توضیحات بیشتر را می‌توانید از درخشان بپرسید.
وی در مورد اینکه درخشان هیچ موقع در ایران نیست، گفت: او به هر حال به ایران هم می‌آید و بهتر است که با او صحبت کنید.
ترابیان در مورد اینکه کشور دیگری با این برند همکاری نمی‌کند، گفت: ما هم دلمان می‌خواست با برندهایی چون نایک، آدیداس و پوما همکاری کنیم اما همانطور که گفتم بخاطر جرایم و فشارهای سنگینی که از سوی آمریکا و غرب اعمال می‌شود آنها به سمت ایران نیامدند.
وی در مورد اینکه حسنی‌خو اعلام کرده انتخاب اسپانسر تیم ملی پیش از تعیین رئیس فدراسیون مشکوک است، گفت: من به این مسائل سیاسی و غیر سیاسی ورود نمی‌کنم. تنها می‌توانم در مورد حقانیت و سلامتی خودمان صحبت کنم که در طول زندگی همواره به آن پایبند بوده‌ام. به کسانی که در جلسات هم حضور دارند اعتماد کامل دارم.
وی در مورد اینکه آیا کی‌روش با این اسپانسر مشکلی ندارد، تاکید کرد: من راجع به او (کی‌روش) صحبت نمی‌کنم.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
اگر اجازه داشتیم شیعیان را ...