ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هفته بیست‌ودوم لیگ برتر پرتغال/ پورتو فاتح بازی بزرگ شد


هفته بیست‌ودوم لیگ برتر پرتغال/ پورتو فاتح بازی بزرگ شدتسنیم/ تیم کاسیاس نبرد بزرگ فوتبال پرتغال را به سود خود خاتمه داد.
تیم پورتو بازی برگشت جدال سنتی هر فصل لیگ پرتغال مقابل بنفیکا را با برتری 2 بر یک خاتمه داد.
در این بازی که در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه دالوژ لیسبون و به میزبانی بنفیکا انجام شد، ابتدا«میتران اوغلو» در دقیقه 18 دروازه کاسیاس مشهور را باز کرد تا بنفیکا یک بر صفر پیش بیفتد اما پورتو با 2 گل هررا در دقیقه 28 و ابوباکار در دقیقه 65 نتیجه را تغییر داد و 2 بریک پیروز شد.
با این نتیجه، بنفیکا 52 امتیازی ماند و فرصت جا گذاشتن اسپورتینگ لیسبون، همشهری هم‌امتیاز خود در صدر جدول را از دست داد. در سوی مقابل، پورتو با این پیروزی امتیازاتش را به 49 رساند و در رده سوم بیش از پیش به 2 تیم پایتخت نشین بالاتر از خودش نزدیک شد.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی بنفیکا -موریرنز هفته 22 لیگ برتر پرتغال