ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقلالی‌ها درباره کدام ناداوری حرف می‌زنند؟


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 23:01

استقلالی‌ها درباره کدام ناداوری حرف می‌زنند؟

آی اسپورت/ انگار استقلالی‌ها دچار سوءتفاهم شده‌اند. آنها فکر می‌کنند در زمینه متضرر شدن از داوری هم باید با پرسپولیس رقابت کنند و کم نیاورند!
لا به لای تمام حرف‌ و حدیث‌هایی که درباره ناداوری علیه پرسپولیس زده می‌شود، استقلالی‌ها هم هر از گاه بحث داوری در دربی تهران را پیش می‌کشند تا از قافله عقب نمانند. این اتفاق اما، سوال بزرگی را در ذهن پدید می‌آورد که واقعا استقلالی‌ها از کدام اشتباه و کدام ناداوری علیه خودشان حرف می‌زنند؟!
دیروز پرویز مظلومی در مصاحبه‌ای جدید، اشتباهی که داور بازی ذوب‌آهن-پرسپولیس علیه سرخپوشان انجام داده بود را تایید کرد. اما او در ادامه گفت: «اشتباه داوری همیشه وجود دارد. مگر داوری دربی به ضرر ما نبود؟ داور آنقدر بازی را دامه داد تا پرسپولیس به گل برسد.» این قبیل ادعاها وقتی از زبان برخی از هواداران متعصب و سطحی دو تیم شنیده می‌شوند چندان عجیب به نظر نمی‌رسند، اما سرمربی یک تیم علی‌القاعده باید منطقی‌تر، جدی‌تر و قابل‌قبول‌تر از این حرف‌ها صحبت کند.
در فوتبالی که اکثر داوری‌هایش با حرف و حدیث و اشتباه همراه است، بعد از مدت‌ها یک دربی به خوبی و خوشی و بدون اشتباه داوری به پایان رسیده است، اما بعضی‌ها هنوز از ادعاهای بی‌پایه و اساس در مورد این بازی دست نمی‌کشند. وقتی تمام کارشناسان داوری تصمیمات محسن ترکی را تایید کرده‌اند، وقتی حتی یک کارشناس داوری هم پیدا نشده که میزان وقت اضافه بازی و گل مساوی پرسپولیس را زیر سوال ببرد، حرف زدن از اشتباه داوری چه معنایی دارد؟
اگر امروز رسانه‌ها و اهالی فوتبال درباره ناداوری علیه پرسپولیس حرف می‌زنند به دلیل این است که روی این نکته تمام کارشناسان اتفاق نظر دارند، چند داور محروم شده‌اند و از همه مهم‌تر خود داوران به اشتباه‌شان اقرار و عذرخواهی کرده‌اند. اما در مورد استقلال هیچ یک از این مدارک وجود ندارد. استقلالی‌ها برای اثبات ادعای خودشان فقط یک مدرک دارند: ادعای خودشان!
استقلال در دربی تا حدود زیادی هوشمندانه بازی کرد، خوب گل زد، تا آخرین دقیقه خوب از گلش دفاع کرد، بهترین بازیکن دربی را در تیمش داشت و سزاوار یک امتیاز بازی هم بود. بهتر است آبی‌ها به این نکات مثبت فکر کنند و به خودشان ببالند، نه این که با ادعاهای بی‌اساس خودشان را مستحق پیروزی در دربی نشان بدهند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
سبزیجاتی که حرف می زنند