ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



توضيحات واليباليست ايراني متهم به رسوايي اخلاقي در برزيل


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.12 - 22:54

توضيحات واليباليست ايراني متهم به رسوايي اخلاقي در برزيل

نامه نيوز/ بازيکن تيم واليبال پيکان که متهم به رسوايي اخلاقي در برزيل شده در اين خصوص توضيحاتي ارائه کرد.رسانه هاي خارجي از تعرض يک واليباليست عضو تيم پيکان به خدمتکار هتل در برزيل و اخراج وي از اين کشور خبر دادند که با واکنش باشگاه پيکان مواجه و تکذيب شد.
در همين راستا اين بازيکن با انتشار عکس و متني نسبت به اين خبر واکنش نشان داد:
«با سلام خدمت تمامي هموطنان عزيز و واليبال دوست ايراني، خصوصا طرفداران تيم واليبال باشگاه پيکان. با توجه به خبرهاي شنيده شده در رسانه ها و سايت هاي اجتماعي مبني بر اخراج بنده از جام باشگاه هاي جهان لازم به ذکر است که اين خبر کاملا کذب مي باشد و فقط و فقط يک سوء تفاهم بوده.
اين عکس العمل ناشي از رفتار و برخورد بد خدمه هتل بوده است و باعث شد به صورتي زشت و نادرست در سطح خبري انعکاس پيدا کند.
همونطوري که در عکس ساق پام مشخصه بر اثر برخورد چرخ دستي با پايم چرخ دستي رو هول دادم و بايد عرض کنم به صورت عمدي چرخ رو به سمت بنده هول نداد بلکه مي خواست وارده آسانسور بشه.
در همين راستا مدير عامل محترم باشگاه پيکان نيز اين خبر را رد کردند و دليل بازگشت بنده را به ايران به حاشيه نرفتن تيم اعلام کردند و اين اولين اتفاق نمي باشد که براي بازيکنان با غيرت و بي حاشيه ايران به وجود مي آيد.
با تشکر از تمامي طرفداران و هموطنان عزيز و عذرخواهي بابت خبرهاي نادرستي که انتشار يافته.
رضا صفايي ۱۱ ابان ۱۳۹۴»

نظر شما


ویدیو مرتبط :
متهم وقاضی هم کلاسی