ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مدافع فولاد: می‌خواهیم گسترش، ملوان و پدیده را بگیریم/ حضور هیچ بازیکنی در ترکیب قطعی نیست


محمد اهل‌شاخه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی خیلی خوبی بود. کسب این سه امتیاز به ما کمک کرد. خوشبختانه طی 5 هفته گذشته روند رو به رشدی داشتیم و توانستیم در این بازی هم به عملکرد خوبمان تداوم ببخشیم. ما دیروز سوار بازی بودیم.

وی افزود: سپاهان واقعا حریف سرسختی بود. کسب سه امتیاز اهمیت زیادی داشت. آنها مهاجمان خطرناکی داشتند. لوسیانو پریرا با وجود اینکه سه ماه از مسابقات  دور بوده واقعا در بازی دیروز آماده نشان داد و تیم ما را اذیت  کرد. خوشبختانه توانستیم حریف را کنترل کنیم.

هافبک فولاد در رابطه با گلی که در این مسابقه به ثمر رساند اظهار داشت: گلی که زدم ماحصل تلاش همه بازیکنان بود. خوشبختانه توانستیم زحمت همه هم‌تیمی‌هایمان را به گل تبدیل کنم و از این بابت خوشحالم.

اهل‌شاخه در مورد عملکرد خوب تیمش در نیم‌فصل دوم عنوان کرد: در نیم‌فصل دوم تعدادی بازیکن به جمع ما اضافه شده است که کمک کردند که رقابت بیشتری بین اعضای تیم برای رسیدن به ترکیب سابق به وجود بیاید. اکنون شرایط تیم به شکلی شده که حتی شریفات و حسین ابراهیمی هم دیروز روی نیمکت بودند و اصلا معلوم نیست کدام بازیکن درون زمین حاضر می‌شود.

وی در مورد اینکه در دو هفته گذشته تیمش پیروز شده اما همه حریفان مستقیم این تیم هم پیروز شده‌اند تصریح کرد: چه حریفانی که پایین‌تر از ما هستند و چه آنهایی که بالاتر از ما قرار دارند همه در این دو هفته پیروز شدند. باز جای شکر دارد که ملوان امتیاز از دست داد و ما توانستیم به این تیم برسیم. هدف ما این است که تیم‌های بالادستی مثل گسترش فولاد، ملوان و پدیده را در جدول بگیریم.

هافبک فولاد در مورد دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوبی است و در این هفته‌ها عملکرد مناسبی داشته است. ما در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم حاضر می‌شویم و همه هدف ما کسب پیروزی است. از این بازی برد می‌خواهیم.

اهل شاخه در پایان گفت: از تمام مربیانم که برایم زحمت کشیدم تا به این مقطع برسم تشکر می‌کنم البته هنوز به جایی نرسیدم و در اول راه هستم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/TBIF9N


ویدیو مرتبط :
پدیده ۲-۱ گسترش فولاد