ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ورزشگاه عضدی رشت مملو از طرفداران سپیدرود شد


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر یکشنبه برگزار شد ، بیش از 15 هزار تماشاگر خود را به ورزشگاه شهید عضدی رشت رسانده بودند تا از نزدیک شاهد تماشای این دیدار حساس باشند که حضور این تعداد تماشاگر در چند سال اخیر یک رکورد محسوب می شود .
البته از این تعداد تماشاگر ، حدود یکهزار نفر نیز طرفدار تیم بادران بودند که از تهران خود را به ورزشگاه شهید عضدی رسانده بودند تا تیم خود را تشویق کنند اما تعداد طرفداران تیم سپیدرود آنقدر زیاد بود که تشویق طرفداران بادران چندان به گوش نمی رسید .
با توجه به اینکه سکوهای ورزشگاه شهید عضدی رشت لبریز از تماشاگر بود ، عده کثیری از طرفداران نیز سرتاسر فنس های دور زمین و حتی روی دیوارهای ورزشگاه قرار گرفتند تا این بازی را از نزدیک مشاهده کنند که ورزشگاه شهید عضدی خجالت زده از حضور این تعداد تماشاگر شد .
البته یکی از لیدرهای تیم فوتبال بادران تهران که لباس زرد رنگی نیز به تن داشت با تمام وجود و با شور و شوق خاصی موجب می شد که طرفداران این تیم بادارن را تشویق کنند اما تیم سپیدرود نیازی با لیدر نداشت چون این تیم نزدیک به 15 هزار لیدر داشت و این تماشاگران در طول 90 دقیقه این بازی ، تیم خود را حمایت کردند .
به دلیل حساسیت زیاد این مسابقه ، این بازی تماشاگران ویژه ای نیز داشت که می توان به سیدعیسی مهدوی فرماندار ، ثابت قدم شهردار رشت ، مسعود رهنما مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان ، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و محمد مایلی کهن اشاره کرد که در ورزشگاه حضور داشتند .
مسعود رهنما مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان نیز در این بازی حرص و جوش زیادی می خورد و هر وقت که تیم سپیدورد صاحب موقعیت خطرناکی می شد مانند یک طرفدار دوآتیشه از خود عکس العمل نشان می داد .
البته پس از به ثمر رسیدن گل پیروزی تیم سپیدرود رشت نیز ، مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان از فرط خوشحالی تا حدی دچار مشکل شد اما پس از گذشت لحظاتی دوباره سرحال شد و پس از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه ، مسعود رهنما خود را به وسط زمین بازی رساند و بازیکنان و کادر فنی تیم سپیدرود رشت را در آغوش گرفت .
با توجه به اینکه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از رقابت های لیگ برتر و تیم داماش گیلان از رقابت های لیگ دسته اول سقوط کردند ، صعود تیم سپیدرود رستم مرهمی بر زخمهای فوتبال و ورزش گیلان باشد و شاید خوشحالی بیش از مدیرکل اداره ورزش نیز به همین سبب بوده است .
طرفداران تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار پرده نوشته های زیادی را در حمایت از تیم خود به ورزشگاه آورده بودند و در دورتا دور محل مسابقه نصب کردند اما به دلیل اینکه تماشاگران دور فنس نیز قرار داشتند ، به ناچار این پرده ها را برداشتند تا بتوانند این دیدار را ببینند .
البته می توان بدترین محل ورزشگاه شهید عضدی را جایگاه خبرنگاران دانست چون در این مکان ازدحام به حدی بود و افراد غیرخبرنگار در آن حضور داشتند که تعدادی از خبرنگاران با مشکلات زیاد و سرپا این دیدار را تماشا کردند و تلاش های مسئولان روابط عمومی هیات فوتبال گیلان نیز در نظم دهی این جایگاه ثمری نداشت .
در دقایقی از مسابقه ، بازیکنان و حتی نیمکت نشینان تیم بادران تهران اعتراض های بی موردی را انجام می داد که به همین دلیل شاهین حاج بابایی داور معروف این دیدار که سابقه قضاوت در لیگ برتر را دارد در چند مورد بازیکنان و حتی نیمکت نشینان تیم بادران تهران را با کارت زرد جریمه کرد .
با به صدا درآمدن سوت پایان این مسابقه و پیروزی یک بر صفر تیم سپیدورد رشت و صعود این تیم به لیگ دسته اول ، بازیکنان و کادر فنی و حتی تماشاگران این تیم سراز پا نمی شناختند و چشن و شادمانی براه انداختند .
پس از پایان این مسابقه ، بازیکنان و کادر فنی تیم سپیدرود رشت به همراه تعداد اندکی از طرفداران این تیم که خود را به زمین مسابقه رسانده بودند ، دور افتخار زدند و صعود خود به لیگ دسته اول را جشن گرفتند .
7285/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فلاش در ورزشگاه عضدی رشت.ابران قربان