ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دایی: اشتباه کودکانه داشتیم و گل خوردیم


دایی: اشتباه کودکانه داشتیم و گل خوردیمتسنیم/ سرمربی تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد که تیمش در دیدار مقابل ذوب‌آهن با یک اشتباه کودکانه گل خورده است.
علی دایی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در جام شهدا اظهار داشت: ما در شروع بازی اشتباه کودکانه‌ای داشتیم و گل خوردیم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و رفته‌رفته بهتر شدیم. ما مستحق برد هم بودیم و بچه‌های ما تلاش زیادی کردند.
وی ادامه داد: بچه‌های ما خیلی خوب دویدند و خوب کار کردند، آنهم مقابل ذوب‌آهن که تیم خیلی خوبی است و نیاز به تعریف و تمجید ندارد. البته ما در این دیدار توانستیم از بازیکنان جدید خود نیز استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد دیدار بعدی تیمش در جام شهدا مقابل پرسپولیس و اینکه آیا هواداران دو تیم از دیدن آن بازی لذت خواهند برد، گفت: ببخشید ما هواداری نداریم که بازی بخواهد برای آنها جذاب باشد. امیدوارم هر دو تیم پرسپولیس و صبا فوتبال خوبی را به معرض نمایش بگذارند.
دایی در مورد پیشنهادش مبنی بر نامگذاری رقابت‌های مختلف فوتبال به نام شهدا تصریح کرد: ما تا آخر زندگی خود مدیون شهدا هستیم و باید همیشه و تا جایی که امکان دارد به یاد این عزیزان باشیم. خود من دوست دارم که هر یک از بازی‌هایی که انجام می‌دهیم به اسم یکی از این عزیزان باشد.
سرمربی تیم فوتبال صبا در نشست خبری پس از بازی ذوب‌آهن - صبا اظهار داشت: پس از وقفه‌ای که در مسابقات لیگ برتر افتاد و اردوی خوبی که برگزار کردیم یک بازی خوب و باکیفیت را امروز مقابل ذوب‌آهن تجربه کردیم و پس از گل خیلی بدی که خوردیم بازیکنان ما توپ و میدان را در اختیار گرفته و حملات زیادی را روی دروازه ذوب‌اهن ترتیب دادند که خوشبختانه توانستیم دو بار دروازه این تیم را باز کنیم.
وی اضافه کرد: جا دارد از مسئولان سازمان لیگ و بنیاد شهید که چنین مسابقاتی را با چنین اسم بزرگی برگزار کردند تشکر کنیم.
دایی در خصوص بازی تیمش مقابل پرسپولیس در فینال جام شهدا گفت: این بازی اصفلا حساسیت ندارد چون هدف ما این است که خود را برای لیگ آماده کنیم، امیدوارم بازی با پرسپولیس یک بازی خوب و مفید برای هر دو تیم باشد و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.
سرمربی تیم فوتبال صبا در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد باشگاه صبا در نقل و انتقالات نیم‌فصل راضی هستید، تصریح کرد: خدا را شکر بازیکنانی که مدنظرمان بود جذب کردیم، بازیکنانی گرفتیم که امیدوارم در آینده به درد ما بخورند و باعث شوند بهتر از نیم‌فصل اول باشیم.

عضو «کانال ورزش» شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
راجرز : گل بدی خوردیم