ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نيمار: بازي‌هاي رئال مادريد را نگاه نمي‌کنم


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 12:54

نيمار: بازي‌هاي رئال مادريد را نگاه نمي‌کنم

ايسنا/ مهاجم بارسلونا علاقه‌اي به ديدن بازي‌هاي ر‌ئال‌ ماد‌ريد ندارد.
نيمار درباره ر‌ئال‌ ماد‌ريد گفت: رئال تيم بزرگي است و بازيکنان سطح بالا و بزرگي دارد. اين تيم با بهترين‌ها در ر‌قا‌بت است. ما بايد کار خودمان را انجام دهيم و تمرکزمان را روي اين موضوع معطوف کنيم.
مهاجم آبي – اناري‌ها درباره تماشا و آناليز بازي‌هاي ر‌ئال‌ ماد‌ريد، اظها‌ر کرد: تنها دوست دارم بازي‌هاي بارسلونا را تماشا کنم. علاقه‌اي به ديدن بازي ديگر تيم‌ها را ندارم و در مورد ر‌ئال‌ ماد‌ريد نيز اين چنين است. بازي‌هاي اين تيم را نگاه نمي‌کنم و نمي‌توانم راجع‌ به چيزي که نديده‌ام نظري بدهم. دوست ندارم آنها را ببينم نه اين که بازي ر‌ئال‌ ماد‌ريد است چون دوست ندارم هيچ بازي را تماشا کنم.
نيمار دوست ندارد خود را وارد جريان کسب توپ طلا کند. او در اين رابطه گفت: کريستيانو رونالدو و ليونل مسي دو بازيکني هستند که هميشه براي کسب توپ طلا در ر‌قا‌بت با يکديگر هستند. من مي‌خواهم کار خودم را انجام دهم و عناوين مختلفي را به دست بياورم.
مهاجم برزيلي آقاي گل شدن را موضوع با اهميتي عنوان نکرد و افزود: تنها چيزي که برايم اهميت دارد کسب عنوان همراه با بارسلونا است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
هوداران رئال نگاه کن با این مدافع شون