ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طعنه عمران‌زاده و لبخند تلخ رحمتی!


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.09.05 - 15:55

طعنه عمران‌زاده و لبخند تلخ رحمتی!

ایسکا نیوز/ عدم دعوت از مهدی رحمتی آماده به اردوهای تیم ملی از سوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان واکنش های زیادی را در جامعه ورزشی به همراه داشته اما دروازه بان آبی ها عکس العملی از خود نشان نمی دهد. استقلالی ها پس از پیروزی در مرحله یک چهارم جام حذفی برابر نفت تهران امروز تمرین کم فشاری را جهت ریکاوری بدن هایشان انجام دادند. در این تمرین سید مهدی رحمتی بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفت که دلیلش هم مهار 3 پنالتی نفتی ها و نقش بسزایش در رساندن استقلال به جمع 4 تیم بود.
در این تمرین حنیف عمران زاده بعد از دیدن رحمتی نزد او رفت و گفت: فکر می کنم کی روش در نشست خبری بعد باید 6 دروازه بان با خودش ببرد!
همین کنایه عمران زاده کافی بود تا رحمتی لبخندی تلخ بر لبانش جاری شود و البته مثل همیشه بدون پاسخی راهی سمت دیگر زمین شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
خوش و بش رحمتی و عمران زاده