ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قلعه‌نویی سازنده فیلم ناصرخان را محکوم می‌کند


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.28 - 11:45

قلعه‌نویی سازنده فیلم ناصرخان را محکوم می‌کند

جام نیوز/ مربی سابق استقلال گفت: «زمان بیماری، ناصرخان را تنها گذاشتند و هیچ‌کدام کنارشان نبودند. او اصلا با قلعه‌نویی مشکلی نداشت حالا که دست‌ بنده‌خدا از دنیا کوتاه شده، برای منافع خودشان آمده‌اند یک فیلم با کلی دروغ درست کرده‌اند.»
سرانجام امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام در دادگاه با هم آشتی کردند. رابطه آنها از نیم‌فصل دوم لیگ دوازدهم شکرآب شد و بعد از یک‌سال و نیم کار مشترک با ناراحتی و اختلاف از یکدیگر جدا شدند.
شاهرخ بیانی که در دادگاه آشتی‌کنان امیر و جواد حضور داشت، از اینکه کاپیتان و سرمربی سابق تیم‌ملی دوباره با هم دوست شدند، حسابی خوشحال است و می‌گوید در اصل دعوایی که میان آنها شروع شد، به جای دیگر و شخص دیگری برمی‌گشت.
اظهارات بیانی را در ادامه می خوانید:
* چطور قلعه‌نویی و نکونام بعد از آن‌همه دعوا و حاشیه‌سازی در دادگاه با هم آشتی کردند؟
- جواد با آرش برهانی و امیرخان هم با من و امیر عرب به دادگاه آمده بودند. همان‌جا دو نفری با هم صحبت کردند و به توافق رسیدند و آشتی کردند.
* چه صحبت‌هایی بین آنها رد و بدل شد؟
- امیرخان گفت من کی پشت سر تو حرف زدم یا بد تو را گفتم؟! تو زمان خودم به استقلال آمدی و من پای تو ایستادم اما تو علیه من مصاحبه کردی. یکسری گلایه‌ها مطرح شد و سوءتفاهم‌هایی که بود را برطرف کردند. این دو نفر از اول هم با یکدیگر مشکلی نداشتند. نکونام با فتح الله زاده اختلاف داشت. امیر به جواد پرید که تو نباید پشت‌سر مدیرعامل استقلال صحبت کنی. وگرنه اصل موضوع ربطی به قلعه‌نویی نداشت. خلاصه جواد هم صحبت‌های امیرخان را پذیرفت. دم جواد گرم که پا شد و صورت امیرخان را ماچ کرد و همه چیز تمام شد. این مشکل باید حل می‌شد. نه جواد که کاپیتان تیم‌ملی بوده در این فوتبال آدم کوچکی است نه قلعه‌نویی. امیرخان به هیچ‌کدام از شاگردانش بدی نکرده و او آدم بامعرفتی است.
* پرونده شکایت از حسین کعبی چه می‌شود؟
- وقتی اصل قضیه حل شده، بقیه‌اش هم حل می‌شود. کعبی هم از سر رفاقت پشت جواد درآمده بود، وگرنه او که اصلا بازیکن استقلال نبود.
* ممکن است خیلی‌ها از آشتی قلعه‌نویی و نکونام ناراحت شوند.
- هر کس که می‌خواهد ناراحت شود، ناراحت شود. امیر و جواد از اول هم با هم رفیق بودند و رابطه خوبی داشتند.
* پرونده رفیعی سازنده فیلم حجازی همچنان در جریان است؟
- او هم می‌خواست با قلعه‌نویی صحبت کند اما امیرخان قبول نکرد. او همان آدمی است که به کمپ ناصرخان آمده بود و پشت خانواده حجازی صحبت می‌کرد. امیرخان هم او را بیرون کرد و گفت این خانواده به تو خیلی محبت کردند و حالا داری در موردشان این‌طور حرف می‌زنی، دیگر وای به حال ما که خدا می‌داند فردا چه چیزهایی پشت‌سر ما می‌خواهی بگویی. می‌گوید در فیلمم حقایق را گفتم، حالا نمی‌دانم او همبازی ناصرخان بوده یا هم‌سن و سال ایشان است یا چه می‌دانم پسر و فامیلش بوده که مدعی است حقایق را می‌داند. اصلا مگر چند وقت بوده که ناصرخان را می‌شناخت و با او رفاقت داشت؟ زمان بیماری ناصرخان را تنها گذاشته بودند و هیچ‌کدام کنارشان نبودند. اما من خودم دنبالش می‌رفتم و با ناصرخان بودم. او اصلا با قلعه‌نویی مشکلی نداشت اما یکسری از اطرافیانش این وسط شیطنت می‌کردند و موش می‌دواندند تا مبادا امیرخان و ناصرخان کنار هم قرار بگیرند. حالا که دست‌ بنده‌خدا از دنیا کوتاه شده، برای منافع خودشان آمده‌اند یک فیلم از او درست کرده‌اند. می‌شود که یک فیلم درست کنی و کلی در آن دروغ بگویی و به یک آدم سرشناس در ورزش این مملکت تهمت بزنی و بعد هم دنبال گرفتن صلح و رضایت باشی؟ این پرونده تا آخرش دنبال می‌شود و سازنده فیلم ناصرخان محکوم است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است