ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شیرکوند: داورزنی را دوست دارم، اما واقعیت‌ها را گفتم/ حرف‌های تندی زدم و برداشت‌ها متفاوت بود


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بر اساس اعلام علی فرخی، رئیس کمیته انضباطی، احسن‌الله شیرکوند، لیبروی تیم متین صالحین ورامین با توجه گزارش ناظر مسابقه و اظهار برخی مسائل حاشیه‌ای در بازی روز گذشته بانک سرمایه و متین صالحین ورامین تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از حضور در مسابقات لیگ برتر محروم است.

شیرکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد این تصمیم فدراسیون والیبال اظهار داشت: حتماً صحبت‌هایم تند بوده و محرومم کردند، اما هدف من کمک به داوران و ناظران است. من هیچ صحبتی درمورد شخص داورزنی نکردم، چراکه وی را دوست دارم و او همیشه به ما لطف داشته است. درخشنده هم در هفته‌های اخیر کمک ‌حال ما بوده و هیچ وقت درمورد آنها صحبتی نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه در داوری ایران افراد ضعیف و قوی حضور دارند، خاطرنشان کرد: بحث من درخصوص درآمد داوران است و درخواست کردم تا بیشتر به داوران کمک شود. چرا دو نفر باید در سالن باشند که هرکاری دلشان می‌خواهد بکنند و چون تماشاگر هستند کسی با آنها کاری نداشته باشد. می‌دانم حرف‌های تندی زدم، اما متاسفانه‌ها برداشت‌ها هم متفاوت بود؛ روی صحبت من با داورزنی و درخشنده نبود.

لیبروی تیم متین صالحین ورامین با بیان اینکه بخش عمده‌ای از انتقادات من مربوط به سازمان لیگ قبلی بود، عنوان کرد: کمیته داوران و سازمان لیگ باید راهکاری پیدا کنند تا بیشتر به داوران توجه شود. من نمی‌گویم فسادی در این موضوع وجود دارد، اما چقدر بهتر است تا داوران با آرامش در مسابقات حاضر شوند. در حال حاضر چندین داور خط در مسابقات حضور دارند که مربوط به تیم‌های میزبان هستند و این موضوع آرامش را از لیگ ایران می‌گیرد. من در صحبت‌هایم گفتم که سازمان لیگ و کمیته داوران باید مستقل باشند و اگر اوضاع مالی آنها خوب باشد می‌توانند خط‌نگه‌داران را از شهرهای دیگر به محل برگزاری مسابقات اعزام کنند. تمام حرف من این بود که بیشتر باید به مشکلات داوران رسیدگی کرد.

شیرکوند افزود: بعد از بازی با بانک سرمایه عصبانی بودم، چون چند نفر در سالن بودند که مرا تحریک می‌کردند. من تحت فشار هستم و تنها مشکلم باخت و برد نیست. درست است که با عصبانیت صحبت کردم، اما واقعاً حرف‌هایم درست بود. از موضع خود عقب‌نشینی نکرده‌ام و همچنان سر حرف هایم هستم. مشکلی با داورزنی هم مشکلی ندارم و وی در سال‌های اخیر همیشه به ما لطف داشته و کمک زیادی به تیم ما کرده است.

وی درپاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید با بروز برخی رفتارها که منجر به محرومیت‌تان می‌شود به تیم مورد علاقه خود لطمه می‌زنید، گفت: گاهی سکوت بزرگترین خیانت است. روی صحبت من با فدراسیون والیبال نیست و معتقدم که داورزنی نمی‌تواند تمام فدراسیون را با خودش هم خط کند. دوستانی هستند که موضوع را شخصی می‌کنند. به هر حال محرومیت من تاثیری در روند تیم ما ندارد، چراکه بازیکن خوبی مانند شاهین مفیدی جایگزین من است. 

لیبروی تیم متین صالحین ورامین خاطرنشان کرد: والیبال ایران به پول نیاز دارد، اما نه پولی که لیگ را خراب کند و به سایر تیم‌ها لطمه بزند. چرا تیمی باید 13 میلیارد هزینه کند و تیمی تنها 500 میلیون داشته باشد و بازیکنانش را بخاطر عدم پرداخت بدهی به هتل مانند گروگان‌ها در اتاق‌ها نگه دارند؟ کارخانه با گیتی‌پسند، داماش، باریج اسانس، پتروشیمی و حتی صنام هم همین کارها را کرد و سالی که در ورامین بود من تیم را جمع کردم  و واقعاً کارخانه نقشی نداشت. فرزند کارخانه به من توهین کرد و من ناراحت شدم و بعد از بازی با بانک سرمایه مصاحبه تندی انجام دادم.

شیرکوند درخصوص اینکه آیا اعتراضی به تصمیم فدراسیون دارید، اظهار داشت: تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که فردا بازی کنم، در راه مشهد هستم و از دوستان خواسته‌ام که مصاحبه مرا با دقت بیشتری گوش کنند. به کسی اتهام نزدم که رشوه گرفته است، بلکه تنها برخی واقعیت‌ها را گفته‌ام. هیچ مشکلی با فدراسیون و داورزنی ندارم.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/EJ421O


ویدیو مرتبط :
آلبوم جدید گروه7بنام دوست دارم. تراک 6: هرچی میگم دوست دارم