ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زمزمه های جدائی تونی از تراکتور/ هشت بازیکن در نیم فصل می روند!


تونی اولیویرا روز پنج شنبه درکنفرانس خبری قبل از بازی با سیاه جامگان مشهد، با انتقاد شدید از وضعیت عمومی باشگاه تراکتورسازی در فصل جاری لیگ برتر، از اینکه سخت ترین شرایط طی چهار نوبت سرمربیگیری در این تیم را سپری می کند ابراز گلایه و تاسف کرد.
وی گفت: آیا مردم و هواداران تراکتور می دانند هفت تا هشت بازیکن اصلی این تیم در نیم فصل جدا خواهند شد و من هنوز از این موضوع از طریق مسئولان باشگاه در جریان قرار نگرفته ام.
تونی اظهارکرد: آیا هواداران اطلاع دارند تیمی که نسبت به فصل قبل با 90 درصد تغییر شکل گرفته و من چند هفته ای است این تیم را سر و سامان داده و تا حدی جان گرفته بود، باید از نو تیم جدیدی را بسازم زیرا که در ژانویه امسال بسیاری از نفرات دیگر در تیم نخواهند بود.
وی، مشکلات مالی را مهم ترین چالش تراکتورسازی در لیگ برتر دانست و افزود: البته یک راه برای برون رفت از وضعیت فعلی و جلوگیری از جدائی هفت بازیکن سرباز وجود دارد که آن تزریق پول و عقد قراردادهای مالی با بازیکنان سرباز است.
تونی خاطرنشان کرد: اگر باشگاه منابع مالی در اختیار بازیکنان قرار ندهد و سربازان به تیم های دیگر بروند آن موقع حرفهایم را خواهم زد و شاید خودم نیز رفتنی شدم.
وی با اشاره به بی اطلاعی خود از تاریخ قرارداد بازیکنان تراکتورسازی، یادآور شد: من دراین باره هیچ اطلاعاتی ندارم و حتی روز گذشته بهزاد فرید کریمی که از تیم جدا شده است از من خداحافظی کرد وقتی پرسیدم چرا گفت من دیگر بازیکن تراکتور نیستم.
تونی گفت: من با سه مدیرعامل در تراکتورسازی کارکرده ام ولی شرایط امسال تراکتور بسیار متفاوت تر از سال های قبل است و اتفاقاتی دراین باشگاه روی می دهد که در متر باشگاهی چنین مسایلی پیش می آید.
وی با انتقاد تلویحی از مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز، گفت: رانندگی که مشغول رانندگی بهتر از هر کسی مشکلات خودروی خود را می داند و لازم است در حد مسئولیت خود اقدام کند و لازم نیست کسی به او تذکر بدهد.
تونی ادامه داد: با این حال جلساتی را با مدیر باشگاه، پورحسین مسئول آکادمی فوتبال و پژمان و رحیم زاده مربیان تیم برای برون رفغت از وضعیت کنونی و آینده دنبال راهکارها هستیم.
وی افزود: درهر حال ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم نتیجه بگیرد و هواداران از نتایج به دست آمده راضی باشند.
سرمربی تراکتورسازی درباره بازی فردا مقابل سیاه جامگان، گفت: این بازی سخت است و تیم حریف را آنالیز کرده و می دانیم که آنها در میانه میدان بازی بسته ای ارایه کرده و چشم به ضد حملات دارند که براین اساس تدابیری اندیشیده شده تا به دروازه آنها رسیده و به گل برسیم.
تونی از مصدومیت سینا عشوری خبر داد و افزود: بقیه بازیکنان آماده هستند.
وی از تعطیلی های پی درپی لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: این تعطیلات نیست بلکه مزاحمت برای تمام تیم ها در راه آماده سازی است و دراین مسیر تنها دو تیم گسترش فولاد و ذوب آهن که نسبت به فصل گذشته تغییرات کمتری داشته اند دچار آسیب نشده اند.
دیدار تیم های تراکتورسازی و سیاه جامگان مشهد رای ساعت 15 و 15 دقیقه فردا /جمعه/ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.
3038/ 1495

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تونی : لیست خرید نیم فصل من ، حفظ بازیکنان فعلی است