ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نصیری: امیدوارم کادر فنی یک بار به من اعتماد کند/ قول می‌دهم آنها را ناامید نکنم


میثم نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قهرمانی‌اش در جام تختی گفت: بعد از نائب‌قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی کشور تمام تلاش و تمرکزم را روی موفقیت در این مسابقات گذاشتم و خوشحالم با کسب عنوان قهرمانی مزد زحماتم را گرفتم.

وی درباره شروع نه چندان خوبش در این مسابقات گفت: مسابقات را خوب شروع نکردم، اما خیلی زود خودم را جمع کردم و به مسابقه برگشتم. در مسابقات بعد هم با تمرکز بیشتری به میدان رفتم و خوشبختانه موفق شدم روی سکوی قهرمانی بایستم.

قهرمان وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی در پاسخ به این سؤال که با این قهرمانی به نظر می‌رسد شانس بالایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشد و فکر می‌کند آیا کادر فنی این فرصت را به او می‌دهد تا ملی‌پوش این وزن در مسابقات آسیایی باشد، گفت: در قهرمان کشور هم با توجه به کشتی‌های سختی که گرفتم، در فینال به دلیل خستگی نتوانستم قهرمان شوم، اما بعد از آن تمریناتم را به صورت منظم‌تری پیگیری کردم و هم در جام باشگاه‌های جهان و هم در جام تختی به نتیجه‌ای که دلخواهم بود، رسیدم.

نصیری تصریح کرد: امیدوارم کادر فنی برای یک بار هم که شده به من اعتماد کند و قول می‌دهم که پاسخ خوبی به این اعتماد بدهم و آنها را ناامید نکنم. برای سومین بار است که در جام تختی قهرمان می‌شوم، اما فرصت حضور در یک مسابقه رسمی را پیدا نکرده‌ام. امیدوارم کادر فنی در صورت صلاحدید این فرصت را به من بدهد تا ملی‌پوش ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشم.

وی خاطرنشان کرد: قول می‌دهم شرمنده این اعتماد نشوم. در این سال‌ها با چندین و چند عنوان‌دار مسابقات جهانی کشتی گرفته‌ام و به غیر از دیداری که در جام جهانی لس‌آنجلس با حریف آمریکایی داشتم، عملکرد خوبی داشتم و تجربه خوبی در میدان‌های خارجی دارم. امیدوارم سوءتفاهم‌هایی که بین من و کادر فنی وجود داشته است، برطرف شده باشد و قول می‌دهم آنها را ناامید نکنم.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/NPXYZQ


ویدیو مرتبط :
قول میدم که دیگه ناراحتت نکنم اما میدونم که کار سختیه