ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقلال با شکست فولاد به يک چهارم نهايي جام حذفي رسيد


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 20:00

استقلال با شکست فولاد به يک چهارم نهايي جام حذفي رسيد

مهر/ تيم فوتبال استقلال با نتيجه ۳ بر يک تيم فولاد خوزستان را شکست داد و به مرحله يک چهارم نهايي صعود کرد.
در يکي از مسابقات مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي فوتبال، تيم‌هاي استقلال و فولاد خوزستان در حضور تعداد کمي از هواداران فوتبال از ساعت ۱۸:۰۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند که نيمه نخست اين بازي با نتيجه ۲ بر يک به سود استقلال به پايان رسيد
تيم فوتبال استقلال تهران اين ديدار را با ترکيب سيد مهدي رحمتي، حنيف عمران زاده، هرائر مگويان، ميثم مجيدي، خسرو حيدري، روزبه چشمي، اميد ابراهيمي، محسن کريمي، فرشيد اسماعيلي، جابر انصاري و پروپجيچ به مربيگري پرويز مظلومي آغاز کرد.
تيم فوتبال فولاد خوزستان نيز با ترکيب عليرضا سليمي، ليوناردو مساريچ، بهمن کامل، حسين ابراهيمي، ساسان انصاري، اسماعيل شريفات، اکبر ايماني، چاگو، اميد خالدي، محمدرضا خانزاده و اميرحسين فشنگچي ومربيگري دراگان اسکوچيچ به ميدان رفت.
در همان ابتداي بازي و در دقيقه سوم بازي اسماعيل شريفات با استفاده از يک موقعيت پشت دفاع کند استقلال گل اول اين ديدار را به ثمر رساند که البته در دقيقه ۱۴ بازي با ضربه سر ميثم مجيدي پاسخ داده شد.
استقلال در ادامه مجددا حنيف عمران زاده در دقيقه ۱۹ گل دوم را هم به ثمر رساند تا دو بريک از حريف خود جلو بيافتد. استقلال و فولاد بعد از گل دوم استقلال تا پايان نيمه اول اتفاق خاصي را رقم نزدند و نهايتا نيمه اول اين ديدار با همان نتيجه دو بر يک به سود استقلال به پايان رسيد.
نيمه دوم اين ديدار با احتياط هر دو تيم شروع شد اما آرام آرام فولاد به دروازه استقلال نزديک تر شد تا اينکه در دقيقه ۶۰ پرويز مظلومي شهباز زاده اي را که به دليل کم گل زدن در ديدارهاي اخير استقلال از ترکيب فيکس خارج کرده بود به جاي پروپئيچ به ميدان آورد.
با افت کيفي اين ديدار در ادامه هواداران استقلال به تشويق مهدي رحمتي و کري خواني براي پرسپوليس پرداختند تا اينکه سرمربي فولاد دغاغله را در دقيقه ۶۹ جانشين امير حسين فشنگچي کرد که در اين دقايق توپ‌هاي زيادي را لو مي‌داد و سرمربي استقلال آرش برهاني را جانشين فرشيد اسماعيلي در دقيقه ۷۳ کرد.
پس از اين تعويض ها استقلال تا حدودي از زير فشار نسبي فولاد خارج شد و در دقيقه ۷۶ بازي جابر انصاري توپ برگشتي اميد ابراهيمي را با ضربه قيچي برگردان به تور دروازه فولاد رساند تا نتيجه ۳ بريک شود.
در دقيقه ۸۳بازي مظلومي که به نظر مي رسد از برد تيم خود مطمئن بود، به عليرضا رمضاني که سال گذشته بازي هاي خوبي براي استقلال انجام داده و مصدوم شده بود ميدان داد.
در دقيقه ۸۶ بازي اسکوچيچ مسعود مطلق زااده را به جاي اسماعيل شريفات به ميدان فرستاد تا از توپ هاي مستقيم استفاده کند که البته راه به جايي نبرد
در دقيقه ۸۸ بازي خسرو حيدري و حسين ابراهيمي در محوطه جريمه استقلال زمين خوردند که داور اعتقادي به پنالتي نداشت. با وجود عقب بودن تيم فولاد خوزستان، اين استقلال بود که در دقايق پاياني باز هم به در وازه فولاد خوزستان فشار آورد و به دنبال گل چهارم بود که البته موفق نشد دروازه فولاد را باز کند.
در ثانيه هاي پاياني اين فولاد خوزستان بود که حلقه محاصره را تنگ تر کرد اما اين تلاش نتيجه اي در بر نداشت و نهايتا استقلال با نتيجه ۳ بر يک فولاد خوزستان را شکست داد و به مرحله يک چهارم نهايي صعود کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی استقلال و فولاد خوزستان در جام حذفی 13 آبا