ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



محمودزاده: لزوم حضور آلومینیوم در والیبال چیست؟!/ انتظار ما از مسئولان هرمزگان بیشتر است


فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عدم حضور تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: با توجه به مطالبی که در برخی سایت‌ها منتشر شده بود من چند روز پیش تماسی با اعضای کادر فنی هرمزگان داشتم که آنها تاکید کردند به علت مشکلات حقوقی که در تیم وجود دارد نمی‌توانند در دیدار این هفته شرکت کنند.

وی ادامه داد: ما به آنها تاکید کردیم که برای این بازی تلاش خود را انجام بدهند تا بتوانند به تبریز سفر کنند و پس از آن مسئولان استانی در نیم‌فصل که فرصت خوبی برای رسیدگی به مشکلات مالی تیم‌هاست اقدامات لازم را انجام بدهند اما گویا بازیکنان این تیم که مدت زیادی است با مشکلات مالی روبرو هستند حاضر نشدند در دیدار هفته بیستم لیگ دسته اول حاضر شوند. 

مسئول برگزارکننده مسابقات لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: به خاطر مشکلات حقوقی که در بحث واگذاری کارخانه آلومینیوم به بخش خصوصی به وجود آمده است مشکلاتی در مورد مسائل مالی این باشگاه به وجود آمده است. خود من والیبال را خیلی دوست دارم اما وقتی که باشگاهی با مشکلات روبرو است چه لزومی دارد که در سایر رشته‌ها سرمایه‌گذاری کند؟!

محمودزاده تاکید کرد: آلومینیوم از ابتدا در لیگ فوتبال حضور داشت اما وقتی چنین مشکلاتی را می‌بیند شرکتش در سایر رشته‌ها لزومی ندارد چراکه حضور در رشته‌های مختلف نیاز به حمایت‌های بیشتر دارد. امیدواریم که هرچه زودتر مقامات استانی هرمزگان دست به کار شوند تا این استان که هم از لحاظ فوتبالی و هم از لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی قرار دارد مشکلات را حل کند. انتظار ما این است که مسئولین استان هرمزگان به تیم دسته اولی آلومینیوم که تلاش زیادی برای حضور در لیگ برتر انجام می‌دهد کمک لازم را انجام دهند.

وی در مورد اینکه آیا تغییراتی در برنامه مسابقات به وجود می‌آید، گفت: مسئولان آلومینیوم قصد داشتند تا برنامه بازی‌ها تغییر یابد اما ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم این برنامه را تغییر دهیم چراکه بی‌نظمی به وجود می‌آید و تاکید رئیس سازمان لیگ و بهروان رئیس کمیته مسابقات بر این است که بازی‌ها طبق برنامه قبلی برگزار شود.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/40GEFL


ویدیو مرتبط :
حواشی والیبال پیکان ۳-۰ آلومینیوم هرمزگان