ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جام حذفی فوتبال؛ دیدار تیم های ذوب آهن و سپاهان به ضربات پنالتی کشید


به گزارش ایرنا؛ در این دیدار که ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند تا برنده این دیدار را ضربات پنالتی مشخص کند.
دراین دیدار برای تیم ذوب آهن مرتضی تبریزی دردقیقه یک و محمد رضا حسینی در دقیقه 110 گلزنی کردند و گل های تیم سپاهان اصفهان را وریا غفوری در دقایق 52 و 113 برای تیمش به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.
یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن در این مسابقه تیم خود را با ترکیب رشید مظاهری، هادی محمدی، حجت حق وردی، ولید اسماعیل، علی همام، اکبر صادقی (از دقیقه 74 مهدی مهدی پور)، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی (از دقیقه 79 محمدرضا حسینی)، مهدی رجب زاده و کاوه رضایی به میدان فرستاد.
سپاهان نیز با هدایت ایگور استیماچ و با ترکیب رحمان احمدی، هادی عقیلی، فوزیل موسی اف (از دقیقه 15 محمد روشندل)، وریا غفوری، سعید قائدی فر، علی کریمی، حسین پاپی، رسول نویدکیا(از دقیقه 64 حسین فاضلی)، میلاد سرلک، محمدرضا خلعتبری (از دقیقه 90 امین جهان عالمیان) و مهدی شریفی بازی کرد.
نخستین موقعیت گل بازی به گل اول نیز تبدیل شد. در دقیقه یک بازی کاوه رضایی با پاسی دقیق، تبریزی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داد که او هم از این فرصت به خوبی استفاده کرد و ذوب آهن را پیش انداخت.
این گل باعث شد ذوب آهن نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به پایان برساند اما سپاهان در دقیقه 52 موفق شد کار را به تساوی بکشاند. در دقیقه 52 بازی خلعتبری با پاسی زیبا توپ را به غفوری رساند و این بازیکن هم پس از کنترل توپ با زانو، از زاویه بسته توپ را وارد دروازه ذوب آهن کرد.
در دقیقه 85 این مسابقه میلاد سرلک به دلیل خطای هند، کارت زرد دوم خود را از داور مسابقه دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا سپاهان در ادامه بازی 10 نفره شود.
در وقت اول اضافه این دیدار ابتدا تیم ذوب آهن به گل رسید اما بازیکنان سپاهان خیلی زود بازی را به تساوی کشاندند تا تکلیف این دیدار جذاب و پربرخورد در ضربات پنالتی مشخص شود.
در این بازی پر برخورد علی همام، مرتضی تبریزی، ولید اسماعیل از ذوب آهن و وریا غفوری، محمدرضا خلعتبری و حبیب گردانی از سپاهان از داور کارت زرد گرفتند.
ورزشی.(2)**9144**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی ذوب آهن 2-سپاهان 2( در ضربات پنالتی 4 -1)