ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مدیرعامل سابق پرسپولیس 4 قرارداد با یک مربی بسته!


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 15:44

مدیرعامل سابق پرسپولیس 4 قرارداد با یک مربی بسته!

کاپ/ سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: این مشکلات ناداوری ها باعث می شود ذهن همه نسبت به این دو تیم و منطقه اصفهان عوض شود.
علی اکبر طاهری درباره اتفاقات رخ داده برای پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه اسیر ناداوری های زیادی در این فصل شده ایم و طبیعتا مسائلی که رقم می خورد دور از واقعیت هایی است که باید در زمین پیاده شود. در یازده بازی و دو بازی جام حذفی نتایجی رقم خورده که اشتباهات داوری در آن تاثیرگذار بوده است.
وی ادامه داد: نمی خواهم به همه داوران تهمت و هجمه ای وارد کنم.شاهکارهای این ها کارشناسی نمی خواهد. این همه برنامه ها در صداوسیما و سایت ها می بینند ولی اصلا توجهی نمی کنند. این شائبه های خاصی را به ذهن می آورد. هواداری که می آید و سرمایه های اصلی ما هستند با قلبیشکسته و دلی آزرده ورزشگاه را ترک می کند. تمام هم و غم ما این است که هوادار را شاد کنیم. امروز با آقای وزیر نیز صحبت کردم و تاکیدش بر این بود شرایطی به وجود نیاید که هوادار دلسرد شود.خود ما هم در هیات مدیره همین منظور را داریم. ما از مجاری باشگاه پرسپولیس پیگیر بودیم ولی متاسفانه جوابگو نبودند. ولی باز هم پیگیر هستیم. این هنجار خوبی نیست که بی اعتمادی به وجود بیاید.
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره موضع وزیر گفت:ود وزیر خیلی ناراحت بود.او تاکید داشت که چرا این اتفاقات روی می دهد؟ البته خود ما نمی خواهیم زحمات گل محمدی را که برای ذوب آهن کشیده زیر سوال ببریم. ولی این مشکلات ناداوری ها باعث می شود ذهن همه نسبت به این دو تیم و منطقه اصفهان عوض شود.
وی درباره کناره گیری از لیگ گفت: فعلا این صحبت نیست و این باید در هیات مدیره بررسی و کارشناسی شود.
طاهری درباره مشکلات فدراسیون با وزارت ورزش و اینکه گفته بود این موضوع در مشکلات داوری علیه پرسپولیس نقش دارد اذعان داشت: اینها همه بحث های شخصی است. فدراسیون اگر با وزارت مشکل دارد به ما ارتباطی ندارد و ما باشگاه پرسپولیس هستیم. تیم پرسپولیس از فدراسیون می خواهد بازیکنی که در اردو است زودتر به این تیم ملحق شود ولی آنها قبول نمی کنند. یا اینکه با یک فحاشی تیم ما را محروم و جریمه سنگین می کنند. این بسیار زشت است که هوادار ما به داور اسکناس نشان دهد. ولی به عمق این مساله که نگاه کنیم به راحتی نمی شود از منظور این هواداران گذشت.
وی درباره اینکه چرا این ناداوری ها علیه استقلال انجام نمی شود گفت: بحث آبی و قرمز نیست. بحث داوری و اشتباه آن است. البته در این وسط ظرافت هایی است که باید پیگیری شود. در مورد چیدمان داوران و بازی های حساسی که در آن از چه داوری استفاده شود. مگر در دربی قضاوت مشکلی داشت یا کسی اعتراض کرد؟
سرپرست پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود مدیرعامل های قبلی باشگاه با یک مربی 4 مدل قرارداد بسته اند تصریح کرد: بله. این درست است. یکی از مدیرعامل ها این کار را انجام داده و حکم آن نیز به باشگاه آمده ولی الان من نمی توانم موضوع را باز کنم و قرار است در یک جلسه که کل رسانه ها حضور دارند این موضوع را بگویم.
وی بیان داشت: بدهی مالی باشگاه به خاطر فصل های گذشته و مدیرعامل های قبلی بسیار زیاد است و در آن جلسه آن بدهی ها را نیز اعلام می کنیم ما تا آنجا که توانسته ایم در این فصل مطالباتی را پرداخت کرده ایم. همین طور قرارداد بازیکنان را طوری تنظیم کرده ایم که بتوانیم همه حق و حقوق آنها را بپردازیم.
طاهری درباره محرومیت 4 جلسه ای جهانبازی خاطرنشان کرد:ما در باشگاه پرسپولیس از این راضی نیستیم که داور مسابقه محروم شود چون نه نتیجه برای ما برمی گردد و نه این کمکی به داوری کشور می کند.آیا با جریمه و محروم کردن فغانی، جهانبازی 9 امتیاز در لیگ و همین طور جام حذفی به ما برمیگردد؟ هواداران بسیار ناراحت و دلسرد هستند. فدراسیون باید پاسخگوی این مسائل باشد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
قرارداد مربی روسی احسان حدادی با فدراسیون دوومیدانی امض