ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اشتیاق و پیگیری مردم در جریان رای گیری IPC جالب و باعث افتخارم بود/ فراموش کردم به خودم رای بدهم!


به گزارش خبرگزاری فارس، زهرا نعمتی  در نظر سنجی اخیر کمیته بین‌المللی پارالمپیک با کسب 84 درصد آرا به عنوان برترین ورزشکار ماه نوامبر در سال 2015 شناخته شد و تعداد قابل توجه آرای وی به نسبت رقیبان، بسیار مورد توجه قرار گرفت. وی پیرامون این انتخاب گفت: از تمام افرادی که به من رای دادند تشکر می‌کنم و قدردان هستم. برایم جالب است که در این چند روز در جاهای مختلف و حتی بین مردم عادی که بودم جریان رای گیری و نظر سنجی کمیته بین‌المللی پارالمپیک مطرح  می‌شد و عکس العمل مردم واقعا برای من جالب بود.

نعمتی افزود: اینکه می‌دیدم مردم پیگیر مسائل ورزش هستند و تلاش‌های زهرا نعمتی را دیده‌اند برایم باعث افتخار است و البته مسئولیت من را بیش از پیش سنگین می‌کند. این انتخاب که با حمایت مردم خوب کشورم انجام شد، پایان خوبی برای سال میلادی جاری است تا با کسب سهمیه المپیک، پارالمپیک و این عنوان، وارد سال حساس 2016 بشوم و البته انگیزه‌هایم را بیش از پیش کرد تا برای شادی افرادی که منتظر موفقیت من هستند، تمام تلاشم را در بازی‌های المپیک و پارالمپیک به کار گیرم.

وی در پاسخ به این سوال که چه قدر خانواده‌اش درگیر این رای‌گیری بودند، گفت: اتفاقا باید بگویم که افرادی که در این نظرسنجی به من رای دادند، خارج از دایره آشنایان و خانواده بودند. پدر و مادر من 2 روز پایانی رای گیری، متوجه شدند و حتی دلخور بودند که چرا زودتر به آنها اطلاع ندادم! البته خودم هم فراموش کردم به خودم رای بدهم!

زهرا نعمتی در نظر سنجی اخیر کمیته بین‌المللی پارالمپیک با کسب بیش از 4 هزار رای و 84 درصد از مجموع آرا، به عنوان برترین ورزشکار ماه نوامبر سال 2015 انتخاب شد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/F7AFI


ویدیو مرتبط :
اینم عکس خوشگل که باید بهش رای بدین هرکس میبینه رای بده