ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آسیب دیدگی علی میری و مقام پنجمی رقابتهای قهرمانی وزنه برداری آسیا


به گزارش ایرنا، این وزنه بردار ملی پوش ارومیه ای كه از نظر ركوردهای ورودی در رده چهارم گروه یازده نفره رقابتهای آسیایی قرار داشت، در دو حركت اول و دوم خود به ترتیب وزنه های 146 و 151 كیلوگرم را بالای سر برد ولی در حركت سوم در حالی كه قصد داشت وزنه 156 كیلوگرم را بلند كند، از ناحیه كمر مقداری آسیب دید و نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد.
سرمربی تیم ملی در حركات دو ضرب ابتدا وزنه 175 كیلوگرمی را برای میری انتخاب كرد ولی در ادامه تا 180 كیلوگرم نیز افزایش داد.
علی میری در حركات دو ضرب سه مرتبه در بلند كردن وزنه 180 كیلوگرمی ناكام ماند و از دو رقابت ها كنار رفت.
در دسته 77 كیلوگرم ورزشكاران چین و تایلند موفق به كسب مقام های اول تا چهارم شدند.
علی میری در پیكارهای قهرمانی سال 2015 جوانان جهان در لهستان (مدال نقره یك ضرب و طلا دو ضرب) صاحب مدال نقره شد و در رقابت های قهرمانی سال 2015 آسیا در تایلند با 152 كیلوگرم در یك ضرب و 178 كیلوگرم در دو ضرب و مجموع 330 كیلوگرم هفتم شده بود.
وی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان كشور كه اسفند ماه سال گذشته در شوشتر برگزار شده بود، در حركت یك ضرب 154 كیلوگرم و در دو ضرب نیز وزنه 184 كیلوگرمی را بالای سر برد و قهرمان شد.
پیكارهای وزنه برداری قهرمانی آسیا از 5 تا 11 اردیبهشت در تاشكند ازبكستان در حال برگزاری است و علی میری به عنوان نخستین نماینده ایران عصر چهارشنبه به مصاف حریفان آسیایی رفت.
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آسیب دیدگی نوجوان 15ساله در وزنه برداری(100kg(