ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دعوت‌نامه لستر به بازیکن ذوب آهن تکذیب شد!


دعوت‌نامه لستر به بازیکن ذوب آهن تکذیب شد!فارس/ مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: بازی با تراکتورسازی یکی از زیباترین و تاکتیکی‌ترین بازی‌های لیگ می‌شود.
سعید آذری در مورد پیروزی پر گل مقابل بنیادکار ازبکستان گفت: دو سال و نیم پیش در مصاحبه‌ای که انجام دادم گفتم که ذوب آهن به سطح اول فوتبال کشور بازمی‌گردد. آن زمان تیم ما در رده ۱۴ جدول لیگ قرار داشت و خدا را شکر می‌کنم که الان به لطف خداوند و همکاری تمامی دست‌اندرکاران باشگاه و کارخانه ذوب آهن این توفیق حاصل شده است.
وی در مورد بازی فردا مقابل تراکتورسازی که قلعه‌نویی آن را یک فینال در لیگ می‌داند، گفت: ابتدا باید پیروزی خوب تراکتورسازی مقابل پاختاکور ازبکستان را به قلعه‌نویی، عباسی و بازیکنان تراکتورسازی تبریک بگویم. تراکتورسازی و ذوب آهن هر دو در بهترین شرایط خود قرار دارند و در آسیا هم نتایج خوبی گرفتند. پس حق با قلعه‌نویی است که بازی فردا را فینال نامیده است. دو تیم از جهات بسیاری به هم شباهت دارند و همین شباهت‌ها باعث می‌شود که شاهد یک بازی تاکتیکی از دو تیم باشیم. این مسابقه میتواند یکی از زیباترین، تماشاگرپسندترین و تاکتیکی‌ترین بازی‌های لیگ شود. زمین فولادشهر هم با کمک همکاران ما در شرایط خوبی قرار گرفته است. این مسابقه حتما برنده خواهد داشت و تیمی که از موقعیت‌ها استفاده کند می‌تواند برنده شود. شرایط خود را در جدول لیگ ارتقا بدهد و تیم برنده همچنان به قهرمانی امیدوار خواهد بود.
آذری در مورد اینکه ذوب آهن هنوز هم به قهرمانی در لیگ امیدوار است، گفت: هنوز به قهرمانی امیدواریم و با تمام توان تا آخرین لحظه برای موفقیت تلاش خواهیم کرد.
وی در مورد دستگیری هوادار متخلف ذوب آهن که در بازی با بنیادکار که مواد منفجره به داخل زمین پرتاب کرد، گفت: آن تماشاگر متخلف را به مقامات قضایی معرفی کردیم و منتظر صدور حکم نیز هستیم. البته به خاطر همان بمب آتش‌زایی که داخل زمین پرتاب شد ای اف سی حداقل ما را ۵ هزار دلار جریمه خواهد کرد.بنابراین ما این جریمه را از فرد متخلف خواهیم گرفت.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد خبر جدید مبنی بر ارسال دعوتنامه لستر سیتی به باشگاه ذوب آهن برای جذب شکاری بازیکن این تیم گفت:‌ این موضوع صحت ندارد. هر چند دوست ندارم از این واژه‌ها استفاده کنم اما واقعا چنین دعوتنامه‌‌ای به باشگاه ذوب آهن نرسیده است. من امروز در تهران هستم و مشغول هماهنگی کارهای سفر تیم ذوب آهن به عمان هستم و هیچ جلسه‌ای هم با هیچکس ندارم. اگر زمانی این دعوتنامه از باشگاه لستر سیتی به باشگاه ذوب آهن رسید آن را روی سایت باشگاه قرار می‌دهم تا همه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها از آن استفاده کنند.
وی ادامه داد: شکاری با ما قرارداد سه ساله دارد و ما از خدایمان است که بازیکن‌مان دعوتنامه‌‌ای از لستر سیتی داشته باشد اما واقعا چنین موضوعی صحت ندارد.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
خطای همزمان سرلک بر روی دو بازیکن ذوب آهن