ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازیکنان پرسپولیس دوباره در اینستاگرام فعال شدند


به گزارش خبرگزاری فارس، چندی پیش هواداران تیم فوتبال پرسپولیس انتقادهای تندی را در صفحه شخصی اینستاگرام مهدی طارمی از وی داشتند که این موضوع با واکنش سایر بازیکنان پرسپولیس هم همراه شد و در اقدامی هماهنگ به دلیل این توهین‌ها همه بازیکنان پرسپولیس تمامی عکس‌های خود را از این شبکه مجازی پاک کردند.

این در حالی بود که برخی از بازیکنان پرسپولیس پاک کردن عکس‌های خود را دور ماندن از حاشیه‌ها و تمرکز بر روی بازی‌های پرسپولیس دانستند.

این در حالی است که با برد روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال همه بازیکنان این تیم دوباره اینستاگرام خود را باز کردند. اکثر بازیکنان هم با گذاشتن عکسی از مرحوم هادی نوروزی این برد را به کاپیتان فقید خود تقدیم کردند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/X251QC


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس کهکشانی(بازیکنان پرسپولیس برای لیگ 91-92)