ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کربکندی: عدم دعوت سوشا باعث بی‌حرف و حدیث شدن لیست کی‌روش می‌شد


کربکندی: عدم دعوت سوشا باعث بی‌حرف و حدیث شدن لیست کی‌روش می‌شدفارس/ کارشناس فوتبال ایران گفت: در صورت اینکه نام سوشا مکانی در لیست تیم ملی قرار نمی‌گرفت لیست کارلوس کی‌روش بدون حرف و حدیث می‌شد.
رسول کربکندی در مورد لیست جدید تیم ملی فوتبال که از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد، عنوان کرد: این لیست نشان می‌دهد کی‌روش توجه کاملی به لیگ داشته و همه بازیکنانی که عملکرد خوبی در مسابقات امسال داشتند دعوت شدند.
وی گفت:‌بازی مقابل هند و عمان فرصت خوبی برای محک زدن و پخته کردن جوانان است. در کل در مرحله ابتدایی انتخابی جام جهانی فرصت لازم به جوانان داده شد. لیست فعلی تیم ملی نشان می‌دهد همکاران کی‌روش لیگ را به خوبی دیدند.
کارشناس فوتبال ایران در ادامه تاکید کرد: البته به نظر می‌رسد لیست انتظار تیم ملی نفرات اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهد. در مرحله مقدماتی فرصت خوبی به جوانان داده شد و توان آنها در ترازوی ارزیابی قرار گرفت. در مرحله بعد که کار سخت‌تر می‌شود در کنار بازیکنان باتجربه از حضور این جوانان هم می‌توان استفاده کرد. در حال حاضر عصاره لیگ به تیم ملی دعوت شده است.
کربکندی در رابطه با دعوت سوشا مکانی به تیم ملی با وجود حواشی اخیر اظهار داشت: مکانی در مدت اخیر خیلی کم بازی کرده است. البته اگر کسی اشتباهی می‌کند باید یک جا هم از او گذشت کرد. با توجه به اینکه او در مدت اخیر با حواشی روبرو بوده و کم بازی کرده است اگر دعوت نمی‌شد لیست فعلی بی‌حرف و حدیث می‌ماند.
وی در مورد اینکه از تراکتورسازی فقط محمدرضا اخباری در لیست انتظار حضور دارد، عنوان کرد: اکثر جوانان خوب و افرادی که عملکرد مناسبی داشتند به تیم ملی دعوت شدند. فکر می‌کنم اگر چند بازیکن تراکتورسازی مشکل سربازی نداشتند به لیست تیم ملی راه پیدا می‌کردند. به خصوص اینکه آنها در هفته‌های اخیر عملکرد مناسبی داشتند. فکر می‌کنم دلیل اصلی حضور کم تعداد نمایندگان تراکتورسازی در تیم ملی مشکل سربازی بوده است.
کارشناس فوتبال ایران در پایان گفت: امیدوارم این جوانان از فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته استفاده کنند و با تفکر و زندگی حرفه‌ای در پی رسیدن به مراحل بالاتر فوتبال قدم بردارند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
‫آیا عبارت هلموا که در حدیث قرطاس آمده از لغات اهل حجاز نیست و باعث رد حدیث قرطاس می شود؟‬‎