ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسي: از سوارز و نيمار بهتر نيستم


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 10:32

مسي: از سوارز و نيمار بهتر نيستم

ايسنا/ فوق ستاره بارسلونا مي‌گويد او از نيمار و سوارز بهتر نيست. او همچنين عنوان کرد بارسا به او متکي نيست.
پس از مصدوميت ليونل مسي، د‌ر‌ بازي با لاس پالاماس خيلي از هو‌اد‌ا‌ران بارسلونا نگران بودند که تيمشان در غياب مسي نتايج ضعيفي را کسب کند، ولي درخشش سوآرس و نيمار در ترکيب آبي – اناريها ‌باعث شد تا نتايج بارسلونا تغيير چنداني با زمان مسي نکند و اين تيم هم امتياز با ر‌ئال‌ ماد‌ريد در صدر جدول ليگا قرار گيرد.
مسي که اين روزها تماشاگر بازي‌هاي بارسلونا است در بازي با باته بوريسف بلاروس نيز در ورزشگاه نوکمپ حاضر شد و عملکرد تيمش را از نزديک مشاهده کرد. ديداري که بارسلونا توانست با دو گل نيمار و يک گل سوآرس با نتيجه‌ سه بر صفر به پيروزي برسد.
ليونل مسي درباره درخشش نيمار و سوآرس گفت: نيمار و سوآرس فوق‌العاده‌ بودند. آنها عملکرد بسيار خوبي در ترکيب بارسلونا از خود نشان دادند. آنها در اين چند بازي کيفيت بالاي خودشان را به خوبي نشان دادند . به همين خاطر برايشان خيلي خوشحال هستم.
او در ادامه گفت: بين ما مهاجمان بارسلونا ر‌قا‌بتي نيست. اين نيز درست نيست که من بهتر از دو مهاجم ديگر هستم،‌ بلکه هماهنگي بين ما بيشتر است. همان طور که در اين چند روزه مشخص شد بارسلونا به من وابسته نيست و در غياب من نيز توانسته با دو مهاجم عملکرد خوبي داشته باشد.
ديدن بازي بارسلونا در روي سکوي تماشاگران آسان نيست و براي من غير عادي است، ولي بايد دوران مصدوميتم به خوبي و کامل به پايان برسد تا بتوانم به خوبي به ترکيب تيم بازگردم. ما امسال مي‌خواهيم قهرماني‌مان را در ليگا و ليگ قهرمانان تکرار کنيم. مي دانيم که اين کار سخت و دشواري است چرا که هر تيمي که در برابر بارسلونا بازي مي‌کند انگيزه بسيار زيادي دارد و مي‌خواهد ما را متوقف کند.
بارسلونا که به همراه ر‌ئال‌ ماد‌ريد در صدر جدول ليگا قرار دارد و با نزديک شدن به اولين ال کلاسيکوي فصل بازي‌هايي که تحت تاثير قرار گرفته است بايد در هفته‌ يازدهم ليگا برابر ويارئال به ميدان برود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اعتراف پرنده به بهتر بودن سوارز و نیمار از رونالدو