ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لغو دوباره اردوی تیم ملی وزنه‌برداری به دلیل کمبود منابع مالی


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، پس از برگزاری نشست کمیته فنی فدراسیون و تصویب برنامه‌های کادر فنی، 13 وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند تا از اول دی ماه تمرینات خود را برای حضوری پرقدرت در بازی‌های المپیک 2016 آغاز کنند، اما عدم اجرای تعهدات کمیته ملی المپیک در تخصیص بودجه به فدراسیون‌های المپیکی باعث شد برپایی این اردو، لغو و به روز نهم دی ماه موکول شود.

در شرایطی که انتظار می‌رفت اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از نهم دی ماه آغاز شود، برای دومین بار کمبود منابع مالی، باعث لغو اردوی تیم ملی، تا اطلاع ثانوی شد.

کمیته ملی المپیک که طی ماه‌های گذشته فقط در حرف از فدراسیون‌های المپیکی و مدال آور حمایت کرده است، اما در عمل پشتیبانی مناسبی از آنها انجام نداده است و دائما با امروز و فردا کردن برای پرداخت بودجه، فدراسیون‌ها را در تنگنای شدید مالی قرار داده است.

در مورد فدراسیون وزنه‌برداری، با توجه به اینکه کمتر از 3 ماه تا پایان سال زمان باقیست، هنوز 50 درصد بودجه سالیانه کمیته ملی المپیک پرداخت نشده است و این درحالی است که مسئولان کمیته در مصاحبه‌های خود به دفعات عنوان کرده‌اند از فدراسیون‌های مدال‌آور المپیک 2016 حمایت ویژه خواهند کرد!

در هر حال لغو دوباره اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان هشداری است برای مسئولان کمیته ملی المپیک که در سال منتهی به المپیک 2016، نگاه المپیکی‌تری به فدراسیون‌های مدال‌آور داشته باشند و با اجرای تعهدات خود در زمان مناسب، کمک کنند تا فدارسیون‌ها با کمترین دغدغه برنامه‌های خود را در راه حضوری قدرتمند در بازی‌های المپیک، به اجرا در آورند.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/V9LVFW


ویدیو مرتبط :
لغو دوباره اردوی تیم ملی برای ١ میلیارد تومان!