ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برتری یک نیمه ای استقلال خوزستان برابر گسترش فولاد تبریز


به گزارش ایرنا، دوازدهمین هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، پس از 20 روز تعطیلی به خاطر دیدار تیم های فوتبال با ترکمنستان و گوام در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، امروز (پنجشنبه) با برگزاری یک دیدار، کلید خورد.
در دیدار امروز، استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز، تیم های دوم و پنجم جدول رده بندی لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند.
قضاوت این دیدار را حسین زرگر با کمک جلیل شعرانی و محمدرضا مدیر روستا بر عهده دارد.
دو تیم در حالی به مصاف هم رفته اند که استقلال خوزستان با 20 امتیاز، پایین تر از استقلال تهران 22 امتیازی در رتبه دوم جدول قرار دارد و برای عقب نماندن از کورس رقابت با هم نام تهرانی خود و رسیدن به رتبه نخست جدول هرچند موقت، به کسب 3 امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارد.
در سوی مقابل نیز گسترش فولاد تبریز که در هفته های گذشته نتیجه های خوبی کسب کرده و با 17 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد، برای تداوم روند موفقت آمیز خود و رسیدن به استقلال خوزستان 20 امتیازی، پای به میدان گذاشته است.
عبدالله ویسی برای این دیدار، فرناندو خسوس، محمد طیبی، دانیال ماهینی، علی اصغرعاشوری،میثم دورقی، حکیم نصاری، رحیم زهیوی ، حسن بیت سعید،عقیل کعبی،مهدی زبیدی و پیمان شیرزادی را از ابتدا به میدان فرستاده است.
فراز کمالوند نیز در این مسابقه، گیورگیف، امیدنظامی پور، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، مگنو باتیستا، محمدابراهیمی، شهرام گودرزی، محمدنصرتی، داریوش شجاعیان، محمد امین درویشی و علیرضا لطیفی را در ترگیب ثابت گسترشی ها قرار داده است.
نخستین موقعیت گل این مسابقه در دقیقه 14 برای استقلال خوزستان بدست آمد اما حکیم نصاری نتوانست توپی که در شلوغی محوطه جریمه به او رسیده بود را وارد دروازه تقریباً خالی گسترش کند.
در ادامه نیمه نخست، بازی در میانه میدان جریان داشت تا اینکه در دقیقه 35، خطای مدافع گسترش فولاد بر روی مهدی زبیدی در محوطه جریمه، باعث شدن داور به سود آبی پوشان اهوازی پنالتی اعلام کند.
میثم دورقی برای زدن ضربه پنالتی پشت توپ ایستاد و توانست در دقیقه 37 بر خلاف جهت حرکت دروازه بان گسترش، توپ را وارد دروازه کند و نخستین گل این مسابقه را به ثمر برساند.
سه دقیقه مانده به پایان نیمه نخست، حسن زرگر نخستین کارت زرد مسابقه را به ایمان شیرزادی از استقلال خوزستان نشان داد و هر چند در ادامه، گسترشی ها شانس گشودن دروازه استقلال خوزستان را داشتند اما موفق نشدن و نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر پایان یافت.
ورزشی(2)**9140** 1418

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی استقلال خوزستان 1-0 گسترش فولاد تبریز