ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جدول گلزنان دسته اول در پایان هفته سی و چهارم


جدول گلزنان دسته اول در پایان هفته سی و چهارمورزش 3/ میلاد جهانی و محمد رضا پور محمد در دیدار با مس کرمان دروازه این تیم را باز کردند تا نفت آبادان صاحب برد ارزشمندی شود و با صعود به رده چهارم به طور جدی در جمع مدعیان صعود جای بگیرد. بی تردید گل هایی که این دو بازیکن به نام خود و به کام نفت ثبت کردند ارزشمندترین گل هایی بود که در هفته سی و پنجم روییدند.
در هفته سی و پنجم رقابت های دسته اول گلزنانی که در جمع برترین ها بودند قادر به گلزنی نشدند تا حمید کاظمی ؛ مهاجم 16 گله نساجی که در دیدار با مس رفسنجان نتوانسته بود گلزنی کند و پس از تعویض هم به حالت قهر راهی رختکن شده بود همچنان در صدر جدول گلزنان باقی بماند. اما مهمترین گل ها هفته را که در سرنوشت تیم ها تاثیر گذار بود را بازیکنان نفت آبادان ، فجر سپاسی ، خونه به خونه و شهرداری اردبیل به ثمر رساندند.
در کرمان و در دیدار تیم های مدعی مس و نفت ابادان میلاد جهانی و محمدرضا پور محمد با دو گل خود بازی حساب شده نفت را به نتیجه رساندند تا این تیم آبادانی که آرام آرام خود را به جمع سه تیم بالای جدولی رسانده به یک برد ارزشمند بیرون از خانه دست یابد. در دیدار حساس فجر سپاسی و خیبر که برای شیرازی ها اهمیت زیادی داشت در حالیکه خیبری ها از حریف پیش افتاده بودند و تا دقیقه 59 با فجر 2-2 بودند علی غلامرضا پور و احمد حسن زاده با گل های خود بازی را به تساوی کشاندند و در نهایت مهدی کریمیان ، ابراهیم صالحی و مصطفی ماهی هم با سه گل دیگر باعث برد حیاتی فجر شدند. در همدان و در حالیکه پاس با یک گل از خونه به خونه پیش بود روح اله باقری از روی یک ضربه ایستگاه گل تساوی بابلی ها را به نام خود ثبت کرد تا خونه به خونه در صف مدعیان باقی بماند. در اردبیل هم محمد نزهتی ، علیرضا قاسمی و رضا معقولی با گل های خود شهرداری را برابر آلومینیوم اراک پیروز کردند تا این تیم از بین 5 تیم ته جدولی جدا شده و در منطقه امن بقاء جای بگیرد.
16 گل :
حمید کاظمی (نساجی مازندران)
11 گل :
مرتضی رنجبر (پارسه تهران)
بهرام رشید فرخی (مس رفسنجان)
امین قاسمی نژاد (ماشین سازی تبریز)
10گل :
فرشید علیزاده (نفت مسجد سلیمان)
اکبر صغیری (آلومینیوم هرمزگان – نفت آبادان)
اویس کرد جهان (ایران جوان بوشهر)
8 گل :
میلاد سلیمان فلاح ، مرتضی آقاخان (پیکان تهران)
ابراهیم صالحی (فجر سپاسی شیراز)
جواد مولایی (آلومینیوم اراک)
محمود قائد رحمتی (خیبر خرم آباد)
حمید غلامی (فولاد یزد)
7 گل :
محمد شادکام ، امین متوسل زاده (نفت آبادان)
عماد میرجوان (آلومینیوم اراک)
علی صدرا (خیبر خرم آباد)
یزدان عباسیان ، مرتضی عزیزمحمدی (گیتی پسند اصفهان)
پیمان رنجبری (شهرداری اردبیل)

اخبار داغ ورزش در کانال تلگرامی «کانال ورزش»

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
هفته چهارم مسابقات فوتبال دسته برتر بانوان