ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



۲ بازیکن شاخص خود را در برابر استقلال تهران نداریم


۲ بازیکن شاخص خود را در برابر استقلال تهران نداریممهر/ قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: برای بازی با استقلال تهران، دو بازیکن شاخص خود را به همراه نداریم.
علی پورکیانی اظهار کرد: تمرینات استقلال خوزستان از چهارم فروردین آغاز شد که خوشبختانه تمرینات بسیار خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم.
وی با اشاره به بازی بسیار مهم استقلال خوزستان با هم نام تهرانی خود در این هفته رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور عنوان کرد: بازی فردای این دو تیم یک بازی ۶ امتیازی و حکم فینال برای هر دو تیم خواهد بود. با همه احترامی که برای تیم بزرگ استقلال تهران و هواداران بی شمار این تیم دارم اما ما فقط برای برد و کسب حداکثر امتیاز از این بازی به زمین خواهیم رفت.
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: برای بازی فردا حسن سعیدی بهترین گلزن تیم و سیف الهی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت اما بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که می توانند جایگزین آنها شوند و برای تیم مثمرثمر باشند.
پورکیانی عنوان کرد: از هواردان خوزستانی انتظار دارم با حضور پورشور و همیشگی خود یار دوازدهم ما باشند تا با کمک آنها بهترین نتیجه را کسب کنیم و در هر صورتی فقظ تیم خود را تشویق کنند.
از سری رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران روز یکشنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می روند.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
کلیپی از بازیکن برزیلی مد نظر تیم فوتبال استقلال تهران