ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لیگ برتر والیبال؛ پیروزی پیکان درتبریز/ شهرداری ارومیه همچنان درصدر


به گزارش ایرنا، هفته هفتم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست، عصرامروز (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای تبریز، زاهدان، گنبد، ورامین، ارومیه و تهران پیگیری شد که ارومیه و بانک سرمایه دو میزبان پیروز این هفته بودند.
تیم پیکان تهران در هفته هفتم لیگ برتر والیبال در سالن شهید اقدمی شهر تبریز میهمان شهرداری این شهر بود.
شاگردان پیمان اکبری همانند هفته ششم، در این هفته حریف خود را سه بر دو شکست دادند تا یک برد دیگر به جمع پیروزی های خود اضافه کنند، اما از این مسابقه هم دو امتیاز به دست آوردند.
شهرداری تبریز در ست های اول و سوم این مسابقه 25 بر 21 و 25 بر 23 به پیروزی رسید اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 15 بر 11 مغلوب میهمان خود پیکان تهران شد.
نماینده هرمزگان در تهران و در سه ست متوالی با امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 18 و 25 بر 19 مغلوب میزبان خود بانک سرمایه شد و همچنان در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر والیبال باقی ماند.
تیم والیبال گوهر کویر زاهدان در هفتمین مسابقه خود در لیگ برتر والیبال در دیدار خانگی مغلوب سایپا شد تا باز هم تیم بدون امتیاز این رقابت ها باقی بماند.
شاگردان ناصر شهنازی در ست نخست این مسابقه 26 بر 24 مغلوب میزبان خود شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 12 و 25 بر 13 به پیروزی رسیدند تا سومین برد خود را تجربه کنند.
تیم گوهر کویر زاهدان تاکنون برد نداشته است و در هفت مسابقه خود 21 ست واگذار کرده است و تنها نتیجه دو ست را به دست آورده است. این تیم بدون برد و امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.
این دیدار 300 تماشاگر داشت و یک ساعت 46 دقیقه طول کشید. رسول دلپسند بازیکن تیم گوهر کویر زاهدان در این مسابقه به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد گرفت.
تیم بازرگانی جواهری گنبد نیز در دیدار خانگی و در سالن المپیک گنبد در حضور چهار هزار و 500 تماشاگر، در سه ست متوالی مغلوب کاله مازندران شد.
شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 18 و 25 بر 15 برابر میزبان خود به پیروزی رسیدند تا چهارمین پیروزی خود در این رقابت ها را به دست آورند.
تیم ثامن الحجج خراسان با شکست صالحین ورامین، روند پیروزی های این تیم را متوقف کرد.
هر چهار ست این مسابقه با پیروزی ثامنی ها به پایان رسید اما تخلف این تیم در ست اول باعث شد، نتیجه این ست 25 بر صفر به سود متین تغییر کند.
ست های دوم تا چهارم نیز با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 22 به سود ثامن به پایان رسید تا روند پیروزی های متین که در سه هفته گذشته تداوم داشت، متوقف شود.
امیر حسینی بازیکن ثامن در این مسابقه کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد.
تیم شهرداری ارومیه که از هفته نخست صدرنشین لیگ برتر والیبال است در جدال هفته هفتم با آرمان ورزشی اردکان سه بر یک به پیروزی رسید.
تیم اردکان در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 20 مغلوب شد تا تیم شهرداری ارومیه به ششمین پیروزی خود برسد و 19 امتیازی شود.
ورزشی (3) ** 1379** 9122** 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
لیگ برتر والیبال ( گوهرکویر زاهدان - شهرداری ارومیه )