ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ثبت نام ۱۵۰ نفر برای شرکت در مسابقات بین‌المللی امارات/ دهم دی‌ماه آخرین فرصت ارسال مدارک


به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌اصغر هادی‌زاده، در خصوص این مسابقات گفت: رقابت‌های بین‌المللی فزاع امارات اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود که خوشبختانه با استقبال کم نظیری برای ثبت نام در این رویداد ورزشی روبرو بودیم و 150 دو و میدانی کار از استان‌های سراسر کشور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی و ثبت نام کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: از آنجا که سهمیه ما برای این مسابقات تنها 50 نفر است و بیش از این تعداد مجاز به اعزام ورزشکار به این رقابت‌ها نیستیم، در نشستی که با مسئولین ذیربط در فدراسیون برگزار شد، تصمیم گرفتیم حداقل حدنصاب رکورد ورودی پارالمپیک را ملاک قرار دهیم و تنها افرادی را برای اعزام انتخاب کنیم که این رکوردها را ثبت کرده باشند.

رئیس انجمن دو و میدانی خاطر نشان کرد: جداول مربوط به این رکوردها آماده شده و در حال ارسال به هیات‌های استانی است. البته اگر ورزشکار جدیدی هم باشد که تا کنون رکوردی از وی به ثبت نرسیده، در استان‌های محل سکونت از آنها رکوردگیری خواهد شد و پس از مقایسه با حد نصاب‌های ارائه شده در مورد حضور آنها در این مسابقات تصمیم‌گیری می‌شود.

وی افزود: پس از بررسی رکوردها، چنانچه تعداد نفراتی که رکوردهای آنها برابر با حد نصاب‌های مورد نظر است بیش از 50 نفر باشد، کمیته فنی برای اعزام نفرات تصمیم می‌گیرد. در ماه پایانی سال ما دو اعزام برون مرزی خواهیم داشت؛ یکی مسابقات فزاع و دیگری رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که هر دو در کشور امارات برگزار می‌شوند، اما تفاوت این دو رویداد ورزشی در این است که در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تنها افرادی مجاز به حضور هستند که در یکسال اخیر در یکی از مسابقات مورد تایید IPC شرکت کرده باشند،اما این شرط برای مسابقات فزاع وجود ندارد.

رئیس انجمن دو و میدانی افزود: بنابراین، مسابقات فزاع بهترین فرصت برای ورزشکاران جدید است که کلاس بندی خود را به تایید برسانند و توانایی‌های خود را محک بزنند. رقابت‌های فزاع کمکی است برای پشتوانه‌سازی تیم ملی و شناسایی استعدادهای جدید برای مسابقات پاراآسیایی اندونزی که سال 2018 برگزار خواهد شد.

وی در خصوص حضور بانوان گفت: تلاش می‌کنیم که حضور بانوان در این مسابقات پر رنگ باشد و از 50 نفر اعزامی حتما بین 10 تا 15 نفر از بانوان دو و میدانی کار حضور خواهند داشت. افرادی که برای مسابقات فزاع ثبت نام کرده‌اند، حداکثر تا 10 دی ماه فرصت دارند مدارک مورد نظر را از طریق هیات‌های استانی به انجمن دو و میدانی ارائه دهند و پس از مهلت یاد شده به مدارک ارسالی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/NJKSEU


ویدیو مرتبط :
فرصت های شغلی لینوکس، آموزش و مدارک بین المللی - قسمت 1