ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قلعه‌نویی: از برد ما ناراحتند/ همه تلاش‌شان را کردند که ضربه بزنند


قلعه‌نویی: از برد ما ناراحتند/ همه تلاش‌شان را کردند که ضربه بزنندکاپ/ سرمربی تراکتورسازی گفت:هفته پیش شدیدا مریض بودم اما یک دقیقه هم تمرین را ترک نکردم.
امیر قلعه نویی در خاتمه مسابقه مقابل الجزیره در نشست خبری اظهار داشت: خداوند را شاکریم که یک بازی خوب، منطقی و تاکتیکی انجام دادیم. از هواداران هم تشکر می کنم که تیم را تمام وقت تشویق کردند.
وی افزود: آن هایی که می خواستند به تیم لطمه بزنند، زدند. اگر بختیار از اول فصل آرامش داشت و سایر بازیکنان از اول فصل آرامش داشتند، سریع تر به شرایط آرمانی می رسیدند. فرقی نمی کند من یا تونی یا هر کسی که مربی این تیم باشیم؛ آن ها که می خواستند ضربه بزنند تمام تلاش خود را کردند. اما الان خدا را شاکرم از این شرایط.
سرمربی تراکتورسازی گفت: پاهای این سربازها را ببینید که چقدر استوک خوردند و مصدوم شدند. ما همه این جا مهمان هستیم. ببینید چه روزی شده است این زمین. قرار بود لیگ قهرمانان آسیا در این زمین برگزار شود اما به جای آن که بعد از بازی با پدیده یک ماه به زمین استراحت بدهند، لیگ یک را در آن بازی کردند.
وی بیان داشت: بعد از بازی با سپاهان آرامش به بازگشت رسید. مشکلات ما فنی نبود و تنها به آرامش نیاز داشتیم. اگر این آرامش را بازیکنان از ابتدای فصل داشتند، به همین نحو می توانستند از آغاز فصل عمل کنند.
قلعه نویی در رابطه با تماشاگران تیم اذعان داشت: پرشورها همیشه پرشور هستند اما یک سری آمدند و خط دادند تا شرایط این گونه شود. بچه ها چه سرباز و چه غیر سرباز با دل و جان تلاش کردند. امیدوارم نماینده شایسته ای برای پرشورهای تراکتورسازی باشیم.
وی درباره بهترین بازیکنان این میدان گفت: ما یک بازیکن خیلی خیلی آماده داشتیم به نام تراکتورسازی. چون همه عالی بودند. فکر کنم هافبک دفاعی های ما بیش از 12 کیلومتر در این بازی دویدند. تیم الجزیره در همه بازی هایش 2-3 گل زده است اما امروز آن ها موقعیت گلزنی نداشتند. با این حال دیگر باید این بازی را به تاریخ بسپاریم و به فکر آینده باشیم.
وی ادامه داد:ما در هنگام گل دوم گفته بودیم که در این شرایط شجاع چگونه عمل کند. سعید آقایی هم ضربه خورده بود و همین امر باعث شد که کاشته مان را در آخر بازی به سروش بدهیم. باید به دنبال قشنگی های فوتبال بود و فکر نمی کنم این مساله چنان مهم باشد.
قلعه نویی در رابطه با تعویض مهدی شریفی خاطرنشان کرد: بگذارید این سوال را بعدا به شما جواب بدهم( خنده). البته او لباسش را بالا زد و چون نوشته ای زیر آن بود احتمال داشت جریمه ای برای ما در نظر گرفته شود.
سرمربی تراکتورسازی گفت: من فقط به نیت خدمت کردن آمد. این دفعه برای خدمت آمدم حتی با این که می دانستم شرایط خیلی سخت است. خواستم این را به مردم ثابت کنم. خدا هم به من کمک کرد. باز هم می گویم که ما اینجا میهمان هستیم و هر کسی که مربی تراکتور است باید کمک شود. من ان قدر تجربه دارم که بدانم تمام شعارهایی که علیه مربی است، از جایی برنامه ریزی شده است. من از چهره هایی می فهمم که از برد ما ناراحت هستند.
قلعه نویی خاطرنشان کرد:یادتان هست که تونی موقع رفتن چه گفت. در هر حال ما می رویم ولی تراکتور می ماند. این قلم خیلی مقدس است که خدا به آن قسم خورده است. اگر قلم ذره ای این طرف و آن طرف بشود، دیدگاه ها عوض می شود. باید به خدا و ائمه اقتدا کرد. من هفته پیش شدیدا مریض بودم اما یک دقیقه هم تمرین را ترک نکردم. در هر حال برخی ها به دنبال منافع خود هستند نه تراکتورسازی.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
ضربه توپ امیر قلعه نویی ومهار ناصر حجازی