ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بیک زاده با ذوب آهن به تاشکند میرود/ مدیران باشگاه به ازبکستان نمی روند


بیک زاده با ذوب آهن به تاشکند میرود/ مدیران باشگاه به ازبکستان نمی روندکاپ/ هاشم بیک زاده در سفر تیم ذوب آهن به تاشکند کاروان این تیم را همراهی می کند.
کاروان تیم ذوب آهن که فردا عازم تاشکند می شود برای حضور در این شهر پرواز اختصاصی چارتر کرد. با توجه به نبودن پرواز در روزهای میانی هفته کاروان این تیم فردا ساعت 10:30 از طریق اصفهان عازم تاشکند می شود.
کاروان این تیم پس از دیدار با بنیادکار با پرواز عادی به اصفهان بازمی گردد.
خبر دیگر از ذوب آهن اینکه هاشم بیک زاده که در هفته های قبل شرایط بازی کردن را نداشت روز گذشته با قدرت در تمرین شرکت کرد و در سفر به تاشکند هم کاروان تیم را همراهی می کند.
همچنین مهرداد قنبری به رغم شرکت در تمرینات فوتبالی و حضور در چمن هنوز به شرایط بازی کردن دست نیافته و نمی تواند کاروان ذوب آهن را در سفر به تاشکند همراهی کند.
خبر دیگر اینکه هیچ یک از مدیران باشگاه ذوب آهن کاروان این تیم را در سفر به ازبکستان همراهی نمی کنند و علی شجاعی به عنوان مدیر تیم به همراه محسن کرباسی از کارکنان باشگاه ذوب آهن در این سفر کنار کاروان تیم خواهند بود.
تیم های بنیادکار و ذوب آهن روز چهارشنبه هفته جاری ساعت 16:30 در تاشکند به مصاف هم می روند.


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن